خبرنگاران درک درستی از مسائل روز داشته باشند
کد خبر: 3833129
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲

خبرنگاران درک درستی از مسائل روز داشته باشند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خبرنگاران برای اثرگذاری مطلوب باید ملاحظات شخصی را کنار بگذارند و درک درستی از مسائل روز داشته باشند.

خبرنگاران درک درستی از مسائل روز داشته باشندبه گزارش ایکنا از زنجان، محمدرضا دربندی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مردادماه در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: افزاد شایسته و زحمت‌کش باید در جامعه مورد قدردانی قرار گیرند تا با انگیزه بیشتر به تولید آثار فاخر بپردازند.
وی با اشار به اینکه کپی‌برداری یکی از آفت‌های رسانه است، تصریح کرد: برگزاری این جشنواره‌ها خبرنگاران را به سمت تولید محتوا سوق می‌دهد و باعث می‌شود که افراد شاسته دیده و به ‌آینده امیدوار شوند.
دربندی اباذر را یکی از شخصیت‌های تأثیرگذار دوران صدر اسلام دانست و گفت: کسانی که در این جشنواره شرکت کردند و برنده شدند، باید چند ویژگی را که در شخصیت اباذر وجود داشت، در خود تقویت کنند.
وی با اشاره به اینکه اباذر اهل ملاحظه نبود و فریاد می‌زد و ملاحظات شخصی و عافیت‌‌طلبی باعث نشد تا حقایق را کتمان کند، تصریح کرد: اگرچه اباذر آتش به اختیار عمل می‌کرد اما گوش به فرمان ولایت هم بود.
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: اباذر ساده‌زیست بود و ساده‌زیستی باعث می‌شد که نگران آینده نباشد. او بیان قابل فهم برای عمده مخاطب داشت و مسائل روز را درک می‌کرد.
انتهای پیام
captcha