رسانه‌های ارزشی مراقب قلمشان باشند/ حق کسی را ضایع نکنید
کد خبر: 3833363
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

رسانه‌های ارزشی مراقب قلمشان باشند/ حق کسی را ضایع نکنید

گروه اجتماعی ــ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: رسانه‌های ارزشی حساسیت ویژه‌ای در نگارش اخبار دارند تا به نفع کسی قلم نزنند و حقی باطل نشود.

رسانه‌های ارزشی مراقب باشند قلمشان حق کسی را ضایع نکندبه گزارش ایکنا از زنجان، قاسم محمدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، 16 مردادماه با حضور در این خبرگزاری در آستانه روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران وظیفه حساس و مهمی در انتشار اخبار شفاف، منصفانه و مستند دارند، این مسئولیت در شرایط امروز که با جنگ نرم دشمن دست و پنجه نرم می‌کنیم، سنگین‌تر است.

وی به تولید محتوای بیشتر در حوزه دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری همواره در سخنرانی‌هایشان موضوع دفاع مقدس را مورد تاکید قرار دادند و از همه اقشار جامعه به‌ویژه جوانان انتظار دارند که به این ارزش‌ها توجه کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان امروز آرمان‌ها و آرزوهای شهدا محقق شده است، یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات مقابل دشمن ایستادیم و گویی جنگ جهانی کوچکی بود که آمریکا قصد داشت نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند اما توانستیم از مرحله حساس و بحرانی عبور کنیم و کشور را به نقطه مطلوب برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس هم انعکاس دلاوری رزمندگان به عهده خبرنگاران بود، تصریح کرد: رسانه‌های ارزشی حساسیت ویژه‌ای در نگارش اخبار دارند تا به نفع کسی قلم نزنند و حقی باطل نشود.

محمدی ادامه داد: رسانه‌ها باید ضمن پرداختن به مسائل روز، روشنگری قشرهای مختلف را در دستور کار قرار دهند و به افزایش بصیرت مردم برای مقابله با هجمه‌های دشمنان کمک کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد، بیان کرد: امسال هم بیش از ۴۰ عنوان کتاب رونمایی می‌شود و ۸۰ درصد نویسندگان را بانوان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

captcha