فعالیت ۳۲ سمن در شهرستان خرم‌دره
کد خبر: 3835501
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

فعالیت ۳۲ سمن در شهرستان خرم‌دره

گروه اجتماعی ــ کارشناس سازمان‌های مردم‌نهاد فرمانداری شهرستان خرم‌دره از فعالیت ۳۲ سمن در این شهرستان خبر داد و گفت: تمدید پروانه سمن‌ها منوط به ارائه گزارش مالی و عملکرد اجرایی آن‌ها خواهد بود.

فعالیت 32 سمن در شهرستان خرم‌درهبه گزارش ایکنا از زنجان، راضیه احمدی، کارشناس سازمان‌های مردم‌نهاد فرمانداری شهرستان خرم‌دره با اشاره به اقدامات انجام شده در توسعه و تقویت سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌ها در شهرستان گفت: کمک سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه‌ها به استان‌های سیل‌زده در اوایل سال و حضور در برنامه‌های شب‌های فرهنگی شهرستان و همچنین همکاری سمن‌ها در بر گزاری نمایشگاه‌ها در سطح شهرستان در مناسب‌هایی چون هفته مبارزه با مواد مخدر و... بسیار چشمگیر بود که امیدواریم این کمک‌ها و همکاری‌ها استمرار داشته باشد.

وی از فعالیت 32 سمن در شهرستان خرم‌دره خبرداد و گفت: این سمن‌ها در موضوعات علمی، فرهنگی، پژوهشی، اجتماعی، کاهش آسیب‌های اجتماعی ...  فعالیت می‌کنند.

احمدی اضافه کرد: در این راستا 3 سمن به صورت نمایندگی در امور خیریه  فعالیت می‌کنند که از بین این سمن‌ها 8 سمن دارای مجوز از فرمانداری، 4 سمن دارای مجوز از اداره بهزیستی، 6 سمن از اداره ورزش و جوانان، 2 موسسه از اداره تبلیغات اسلامی و 10 انجمن نیز در حوزه هنری، ادبی و قرآن و نهج‌البلاغه در شهرستان فعال هستند.

احمدی یادآور شد: براساس ماده 5 آیین‌نامه اجرایی سمن‌ها مکلف به ارائه گزارش مالی و اجرایی در پایان هر سال مالی و یا موردی به مرجع صدور پروانه هستند و تمدید پروانه‌ها منوط به ارائه گزارش مالی سمن‌ها و عملکرد اجرایی آنها خواهد بود.
انتهای پیام
captcha