تئاتر بچه‌های مسجد، نیازهای جامعه را اولویت آثار نمایشی قرار دهد
کد خبر: 3837067
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

تئاتر بچه‌های مسجد، نیازهای جامعه را اولویت آثار نمایشی قرار دهد

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری استان زنجان تأکید کرد: تئاتر بچه‌های مسجد باید با تولید محتوای مناسب و غنی، به تولید آثار نمایشی ارزشی منطبق با نیازها و اولویت‌های جامعه بپردازد.

تئاتر بچه‌های مسجد، نیازهای جامعه را اولویت آثار نمایشی قرار دهدبه گزارش ایکنا از زنجان، امیر نعمتی، رئیس حوزه هنری استان، 2 شهریورماه، در نشست هماهنگی اهداف و برنامه‌های پیش‌رو تئاتر بچه‌های مسجد اظهار کرد: تئاتر بچه‌های مسجد باید با تولید محتوای مناسب و غنی، نسبت به تولید آثار نمایشی ارزشی منطبق با نیازها، اولویت‌ها و ضرورت‌های جامعه بپردازد.
 
این مسئول افزود: آثار نمایشی بچه‌های مسجد آمیخته با تفکر مسجدی می‌تواند محلی برای تجلی و بروز استعدادهای نوپا در عرصه‌ هنرهای نمایشی باشد.
 
وی بیان کرد: در تئاتر بچه‌های مسجد ضمن تربیت نسل جدیدی از هنرمندان تئاتر در استان به‌دنبال تولید آثاری منطبق با ارزش‌ها و رفتارها و اخلاقیات استانی هستیم که با زبان هنر و نمایش در جامعه اثرگذار باشد.
 
رئیس حوزه هنری زنجان به ایده‌پردازی و ارائه راهکارها در تولید محتوا تأکید کرد و گفت: برای این کار می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های بومی و نگاه به ارزش‌های تاریخی، آثاری متناسب با عصر جدید تولید کرد.
 
یادآور می‌شود، هم‌اکنون بیش از 10 گروه تئاتر بچه‌های مسجد در حال راه‌اندازی و شکل‌گیری است که جلسات و کارگروه‌های مقدماتی آن برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام
captcha