برگزاری دوره «یاوران ولایت» در همدان
کد خبر: 3837643
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

برگزاری دوره «یاوران ولایت» در همدان

گروه فرهنگی ــ دوره یاوران ولایت در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با هدف کادرسازی و جانشین‌پروری برای آینده نظام جمهوری اسلامی با حضور دانش‌آموزان همدانی برگزار می‌شود.

برگزاری دوره «یاوران ولایت» با هدف کادرسازی برای انقلاب در همدانمحمدتقی امیدی ساکت، فرمانده بسیج دانش‌آموزی استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: دوره یاوران ولایت با شعار «رونق تولید در گرو اقدام انقلابی و کار تشکیلاتی» به مدت 5 روز از تاریخ 31 مردادماه تا 4 شهریورماه ویژه دانش‌آموزان متوسطه دوم پسر برگزار شد و از 9 تا 13 شهریورماه سال جاری ویژه دانش‌آموزان متوسطه دوم دختر در اردوگاه فجر استان همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: مسئول آموزش دوره تربیتی، بصیرتی یاوران ولایت حجت‌‎الاسلام‌و‌المسلمین امیری است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی همدان، با اشاره به اینکه 100 نفر از دانش‌آموزان پسر و 100 نفر از دانش‌آموزان دختر در این دوره حضور دارند، ادامه داد: این دوره در سه گروه 30 نفره است که در هر گروه یک طلبه حوزه علمیه به‌عنوان سرگروه و یک کمک سرگروه از برگزیدگان طرح شهید بهنام محمدی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه دوره تربیت یاوران ولایت بصورت تمام وقت است و غیبت بیش از 2 جلسه در کلاس‌های این دوره سبب حذف آن‌ها خواهد شد، توضیح داد: دوره تربیتی یاوران ولایت یک دوره گروهی و تشکیلاتی است که دانش‌آموزان بایستی فعالیت‌های خود را به‌صورت گروهی انجام دهند.

امیدی ساکت افزود: دانش‌آموزان پس از فراگیری این دوره به‌عنوان فرماندهان واحد‌های مقاومت بسیج در مدارس مشغول به فعالیت خواهند شد. ایجاد حرکت و پویایی و نشاط در نهادینه کردن شاخص‌های تربیتی در دانش‌آموزان و ایجاد زمینه پذیرش مسئولیت‌پذیری در آینده برای دانش‌آموزان از نتایج دوره‌های آموزشی یاوران ولایت به‌شمار می‌رود.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی همدان یادآور شد: این دوره فرهنگی، بصیرتی با هدف کادرسازی و جانشین‌پروری برای آینده نظام جمهوری اسلامی و تحقق و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha