درخشش بسیج دانش‌آموزی لرستان در جشنواره مالک‌اشتر
کد خبر: 3837795
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

درخشش بسیج دانش‌آموزی لرستان در جشنواره مالک‌اشتر

گروه فرهنگی ــ بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش لرستان در جشنواره مالک‌اشتر مقام نخست را کسب کرد.

کسب رتبه برتر جشنواره مالک‌اشتر توسط بسیج دانش‌آموزی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش لرستان به‌عنوان موفق‌ترین رده بسیج اندیشه‌ورز استان در جشنواره مالک‌اشتر سپاه حضرت ابوالفضل(ع) معرفی شد و لوح افتخار سازمانی توسط علی قربانی، فرمانده سازمان بسیج دانش‌آموزی لرستان به مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اهدا شد.

حجت‌الله مؤمنی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در مراسمی که به‌منظور تجلیل از بسیج دانش‌آموزی لرستان برگزار شد، گفت: جشنواره مالک‌اشتر هر ساله با هدف معرفی رده‌ها و سازمان‌های موفق بسیج پس‌از ارزیابی‌های دبیرخانه جشنواره در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان انجام شده و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی معرفی برترین و موفق‌ترین رده‌های بسیج به‌صورت سالانه با انگیزه ایجاد رقابت و الگوسازی بین رده‌ها را از اهداف این جشنواره بیان کرد و افزود: نوآوری در اجرای برنامه‌ها، چابکی، نگاه‌های بلندمدت و الگوهای جهادی از ملاک‌های انتخاب رده‌های برتر این جشنواره بوده است .

مومنی اضافه کرد: خوشبختانه بسیج دانش‌آموزی استان لرستان توانسته است در زمینه‌های فوق به‌طور موفق عمل کند و مقام برتر این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

وی این موفقیت را مرهون تلاش و زحمات مجدانه سازمان بسیج دانش‌آموزی و همت مدیران و بسیجیان سرافراز دانست و افزود: بی‌شک هم‌دلی و هم‌زبانی تمامی مجموعه در کسب این موفقیت اثربخش بوده است.

انتهای پیام

captcha