پشت خنده‌های دشمنان شمشیر زهرآلود وجود دارد
کد خبر: 3845233
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

پشت خنده‌های دشمنان شمشیر زهرآلود وجود دارد

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه رشت با بیان اینکه پشت خنده‌های دشمنان شمشیر زهرآلود وجود دارد، تصریح کرد: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به دنبال مقاومت ملت ایران به وجود آمده است.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت امروز، 5 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، پیش‌بینی مقام معظم رهبری درباره بدعهدی‌های غرب را یادآور شد و اظهار کرد: رهبر انقلاب همواره بر لزوم عدم اعتماد به استکبار جهانی تاکید دارند و لذا دشمنان تلاش می‌کنند از طریق عکس گرفتن با رئیس جمهور ما را پای میز مذاکره بکشانند.

وی با بیان اینکه پشت خنده‌های دشمنان شمشیر زهرآلود وجود دارد، تصریح کرد: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به دنبال مقاومت ملت به وجود آمده است و مردم هیچگونه اعتمادی به غرب و مذاکرات ندارد، اما همچنان عده‌ای ذلیل چشم به غرب دوخته‌اند و از مذاکره با آمریکا و اروپا دم می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم اهتمام قوای سه‌گانه برای مبارزه با فساد، افزود: فساد یک مار هفت سر است و قوه قضاییه به تنهایی نمی‌تواند این مار هفت سر را نابود کند. مفاسد داخل استان گیلان نیز بدانند به زودی با آنان برخورد قاطع خواهد شد.

امام جمعه رشت با اشاره استیصال عربستان در مقابل مقاومت یمن، عنوان کرد: عربستان در طی پنج سال گذشته 11 میلیون کودک یمنی را به خاک و خون کشیده و بمب‌های خوشه‌ای بر سر مردم مظلوم یمن ریخته است، اما امروز با گودالی که برای خود کنده ناچار است دست گدایی به سوی سایر کشورها دراز کند.

وی کشتار مردم یمن را جنایت بی‌سابقه آل‌سعود دانست و متذکر شد: طبق گزارشات سازمان جهانی یونیسف در هر 10 دقیقه یک کودک یمنی به واسطه بمب و سوء تغذیه و کمبود دارو می‌میرد و این فاجعه انسانی در تاریخ به نام عربستان زبون ثبت خواهد شد.

آیت‌الله فلاحتی سکوت سازمان‌های بین‌المللی در برابر جنایات عربستان را نشان‌دهنده یک ائتلاف جهانی علیه مسلمانان منطقه خاورمیانه دانست و اضافه کرد: امپراتوری رسانه‌ای غرب به موضوع هدف قرار گرفتن آرامکو توسط پهپادهای یمنی پرداختند تا عربستان را نجات دهند، اما همین رسانه‌ها از کشتار مظلومانه مردم یمن حتی یک تیتر هم کار نکردند.

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری مسئولان از تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران، گفت: نمایندگان مجلس و وزرای دولت تلاش کنند تا کارگران به عنوان قشر ضعیف جامعه آسیب نبینند و حقوق کارگران مانند حقوق کارمندان بدون تاخیر و به‌موقع پرداخت شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان کاهش قیمت برنج به واسطه واردات بی‌رویه را موجب ناامیدی کشاورزان دانست و افزود: تولید برنج هزینه‌های زیادی برای کشاورز دارد و واردات برنج کشاورز را متضرر می‌کند.

وی با بیان اینکه خداوند قرآن کریم را برای هدایت انسان‌ها به سوی سعادت دنیوی و اخروی فرستاده است،‌ اظهار کرد: قرآن کتاب موعظه است و انسان را هم از نظر گفتاری و هم از نظر رفتاری موعظه می کند.

انتهای پیام

captcha