ثبت‌نام بیش از ۱۴ هزار زنجانی برای زیارت اربعین
کد خبر: 3846015
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

ثبت‌نام بیش از ۱۴ هزار زنجانی برای زیارت اربعین

گروه فرهنگی ــ مدیر حج و زیارت استان زنجان از ثبت‌نام بیش از ۱۴ هزار زنجانی در سامانه سماح خبر داد و گفت: توصیه می‌شود زائران پس از اربعین، کشور عراق را ترک کنند.

ثبت‌نام بیش از 14 هزار زنجانی برای زیارت اربعینفرامرز بابایی، مدیر حج و زیارت استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: تاکنون 14 هزار و 237 نفر از استان زنجان در سامانه سماح برای راهپیمایی بزرگ اربعین ثبت‌نام کردند.
 
وی با اشاره به اینکه 27 مهرماه مصادف با اربعین حسینی است، بیان کرد: محدودیت زمانی برای ثبت‌نام در سامانه وجود ندارد، اما مردم باید خودشان طوری برنامه‌ریزی کنند تا پس از اربعین به کشور بازگردند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان تعداد ثبت‌نام‌ کنندگان سامانه سماح برای زیارت اربعین در سطح کشور را بیش از یک میلیون و 375 هزار نفر برشمرد و گفت: بیشترین زائران از استان تهران با بیش از 21 هزار نفر هستند.

این مسئول یادآور شد: سال گذشته 17 هزار نفر از استان زنجان در این گردهمایی بزرگ شیعیان شرکت کردند که البته حتی سنی‌ها و غیرمسلمانان نیز در این همایش دیده شدند.

بابایی با اشاره به اینکه مرز خسروی برای اعزام زائران زنجانی پیش‌بینی شده است، ابراز کرد: از زائران درخواست داریم زمان سفر خود را طولانی نکنند.

انتهای پیام
انتهای پیام
captcha