93 درصد گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شد
کد خبر: 3846032
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

93 درصد گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شد

گروه فرهنگی ـ مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: تاکنون ۹۳ درصد از مجموع گلزار شهدای این استان ساماندهی شده که نیمی از آنها از سال ۹۲ تاکنون صورت گرفته است.

93 درصد گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، ‌سیدمنصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد امروز، هشتم مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۵۳۰ گلزار شهید در این استان وجود دارد که از این تعداد ۹۳ درصد تاکنون ساماندهی شده است.
وی افزود: از مجموع گلزار شهدای این استان تاکنون عملیات اجرایی ساماندهی ۴۹۶ گلزار به پایان رسیده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ساماندهی ۳۴ گلزار شهدا در مناطق مختلف این استان بوِیژه شهرستان بویراحمد در دست اجراست.
موسوی تصریح کرد: در گلزارهای ساماندهی نشده این استان بیش از ۱۰۰ شهید آرمیده است.
وی ادامه داد: هفت میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدا این استان در سال‌جاری در نظر گرفته شده که در صورت تخصیص تمام گلزارهای شهدای کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان جنگ تحمیلی 1880 شهید تقدیم انقلاب کرد.
موسوی عنوان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی این استان در زمینه اجرا و تکمیل پروژه‌های ساماندهی گلزارهای شهدا در مناطق مختلف استان همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha