اعزام کاروان زیارتی اربعین با هدف ترویج سبک زندگی
کد خبر: 3848099
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

اعزام کاروان زیارتی اربعین با هدف ترویج سبک زندگی

گروه فرهنگی ــ مدیر مؤسسه فرهنگی و تربیتی معبر آسمانی نور زنجان گفت: کاروان زیارتی اربعین با هدف ترویج سبک زندگی و ارائه الگوی زینبی به عراق اعزام می‌شود.

اعزام کاروان زیارتی اربعین با هدف ترویج سبک زندگیرحمان هادی‌نژاد، مدیر مؤسسه فرهنگی معبر آسمانی نور زنجان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: کاروان پیاده‌روی اربعین 15 مهرماه به عراق اعزام می‌شود که برنامه‌های فرهنگی متعددی را برای بهره‌مندی از فرصت معنوی در نظر گرفته است.
 
وی تعداد اتوبوس‌های حامل زائران این کاروان را 11 دستگاه برشمرد و گفت: ظرفیت این کاروان حدود 500 نفر از بانوان و آقایان است که از 15 مهرماه به مدت 10 روز در این سفر معنوی حضور خواهند داشت.

مدیر مؤسسه فرهنگی و تربیتی معبر آسمانی نور زنجان تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان با عنوان «سربازان آخرالزمانی سیدالشهدا» را یکی از رویکردهای این کاروان خواند و گفت: یکی از اهداف پیاده‌روی اربعین زمینه‌سازی ظهور و تربیت سربازان امام زمانی(عج) است.

وی ادامه داد: تمرین سبک زندگی اسلامی، تقویت ایثار اجتماعی، ترویج روحیه جهادی، شهادت، ارائه الگوی زندگی ائمه اطهار(ع) به‌ویژه الگوی زندگی حضرت زینب(س) از دیگر اهداف این کاروان است.

هادی‌نژاد بیان کرد: زیارت اربعین فرصت مناسبی برای تقویت اتحاد مسلمانان است و می‌توان اشتراکات فرهنگی و دینی را احیا کرد.
انتهای پیام
captcha