برگزاری جشن آغازین آموزش قرآن پایه اول ابتدایی در ابهر
کد خبر: 3849570
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸

برگزاری جشن آغازین آموزش قرآن پایه اول ابتدایی در ابهر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ آیین جشن آغازین آموزش قرآن پایه اول ابتدایی در راستای فرهنگ‌سازی قرآنی و ایجاد خاطره خوش با مشارکت ۲۰۰ دانش‌آموز کلاس اولی در ابهر برگزار شد.

جشن آغازین آموزش قرآن پایه اول ابتدایی در ابهر برگزار شدبه گزارش ایکنا از زنجان، عباس عزیزخانی، مدیر آموزش و پرورش ابهر، یکشنبه، ۲۱ مهرماه در جشن آغازین آموزش قرآن پایه اول ابتدایی که در محل  مسجد چهارده معصوم (ع) شهر ابهر برگزار شد، بر اهمیت و لزوم ارتباط معنوی و فکری با قرآن تأکید کرد و افزود: هر کس که گامی به سوی آموختن قرآن بردارد از ارج و قرب بالایی برخوردار است.

وی با بیان این‌که مسیر قرآن مسیر سعادت و رستگاری است، گفت: قرآن چراغ هدایت بشر است و گام نهادن در مسیر قرآن انسان را از خطرات دنیای مادی و نفس سرکش حفظ می‌کند.

این مسئول با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان پس از پیروزی انقلاب، یادآور شد: دشمنان در برهه فعلی با جنگ نرم اعتقادات مردم را نشانه گرفته‌اند.

وی با تأکید بر ضرورت پرداختن بیش از بیش به آموزه‌های دینی در جامعه، یادآور شد: قرآن سد محکمی در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان است و دانش‌آموزان را در عبور سلامت از این جنگ بیمه می‌کند.

انتهای پیام
captcha