اختصاص قطار فوق‌العاده زنجان ــ مشهد در سوم آبان‌ماه
کد خبر: 3852205
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

اختصاص قطار فوق‌العاده زنجان ــ مشهد در سوم آبان‌ماه

گروه اجتماعی ــ سرپرست راه‌آهن شمال‌غرب از اختصاص یک رام قطار فوق‌العاده زنجان ــ مشهد در سوم آبان‌ماه خبر داد و گفت: این قطار زائران و هیئت‌های مذهبی را به مشهد اعزام می‌کند.

اختصاص قطار فوق‌العاده زنجان ــ مشهد در سوم آبان‌ماهعلی خدایی، سرپرست راه‌آهن شمال‌غرب در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: یک قطار فوق‌العاده در روز سوم آبان‌ماه به منظور اعزام زائران و هیئت‌های مذهبی برای شرکت در ایام شهادت امام رضا(ع) و هیئت‌های مذهبی از زنجان به مشهد پیش‌بینی شده است.

وی ساعت حرکت این قطار را 17:15 اعلام کرد و گفت: این قطار درجه یک با 10 سالن و کوپه‌های 4 تخته در مجموع با ظرفیت 400 نفر هیئت‌های مذهبی را به مشهد خواهد رساند و مسافر عادی ندارد.

سرپرست راه‌آهن شمال‌غرب بیان کرد: در روز دوم آبان‌ماه نیز 250 سهمیه از ظرفیت قطار ساعت 21:40 از مبدأ زنجان به مقصد مشهد به هیئت‌های مذهبی اختصاص یافته و این قطار روز 8 آبان‌ماه به زنجان برمی‌گردد.

این مسئول ادامه داد: همچین فردا یک رام قطار ساعت 21:40 از زنجان به مشهد سفر می‌کند که 150 صندلی از این قطار نیز برای هیئت‌های مذهبی در نظرگرفته شده و تاریخ بازگشت این قطار 9 آبان‌ماه است.

خدایی خاطرنشان کرد: روزانه 2 رام قطار زنجان – مشهد در برنامه راه‌آهن شمال‌غرب است که یکی در ساعت 15:55 و دیگری در ساعت 21:40 مسافران را سوار می‌کند.

انتهای پیام
captcha