نام هیچ شهیدی از تابلو خیابان‌های خرم‌دره حذف نشده است/آماده‌سازی 60 تابلو تمثال شهدا
کد خبر: 3852233
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸

نام هیچ شهیدی از تابلو خیابان‌های خرم‌دره حذف نشده است/آماده‌سازی 60 تابلو تمثال شهدا

گروه اجتماعی ــ شهردار خرم‌دره از عملیات آماده‌سازی تابلو تمثال شهدا جهت نصب در سطح شهر خبر داد و گفت: نام هیچ شهیدی از خیابان‌های خرم‌دره حذف نشده است.

نام هیچ شهیدی از تابلو خیابان‌های خرم‌دره حذف نشده است/آماده‌سازی 60 تابلو تمثال شهداامیر هوشنگ نوری‌آرا، شهردار خرم‌دره در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، هدف اصلی از اجرای طرح نصب تابلو تمثال شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: این طرح اقدامی برای معرفی شهدا برای جوانان و نسل‌های آینده است و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت پاسداشت نام و یاد شهدا، شهرداری خرم‌دره نیز در راستای تحقق این امر اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی با بیان این‌که ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

این مسئول افزود: ما باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم تا بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم و قشرهای مختلف را با فداکاری اهداف والای آن‌ها آشنا کنیم.

شهردار خرم‌دره با اشاره به این‌که امید است بتوانیم وظایف خود را در راستای خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم، بیان کرد: باید آرمان‌ها و اهداف شهدا به نسل جوان منتقل شود و این مهم یکی از اولویت‌های شهرداری خرم دره در سیاست‌گذاری برنامه‌های فرهنگی است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر بر روی 60 تابلو تمثال شهدا کار می‌شود، ادامه داد: هزینه ساخت هر تابلو 3 میلیون و 500 هزار تومان است. ساخت بسیاری از این تابلوها به اتمام رسیده است و برخی نیز در مسیر اتمام قرار دارند.

نوری‌آرا افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته خوشبختانه نام هیچ شهیدی از کوچه‌های خرم‌دره حذف نشده و احترام و حرمت به جایگاه آن‌ها مورد توجه است.

انتهای پیام
captcha