برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در زنجان
کد خبر: 3853291
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در زنجان

گروه سیاست و اقتصاد ــ جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان، گفت: رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) با حضور یک هزار بسیجی در گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر سپاه ناحیه زنجان برگزار می‌شود.

رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در زنجان برگزار می‌شودابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: یکی از راه‌های حفظ و ارتقای آمادگی نیروهای مسلح، برگزاری رزمایش است که با تمرینات تاکتیکی توان نیروها را می‌سنجند و برای ارتقای آن تلاش می‌کنند.

این مسئول ابراز کرد: رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در مدت دو روز با حضور یک هزار بسیجی در شهرستان زنجان برگزار می‌شود که در این رزمایش گردان‌‌های بیت‌‌المقدس و کوثر این شهرستان حضور دارند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان هدف از برگزاری رزمایش بیت‌المقدس و کوثر را بالا بردن توان رزم بسیجیان اعلام کرد و افزود: حفظ انسجام و تقویت روحیه معنوی، فرهنگی، ایثار و شهادت، آمادگی همه جانبه بسیج برای مقابله با تهدیدات سخت و نرم دشمن و تقویت وحدت و همدلی بین بسیجیان از اهداف گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر برنامه‌های نظامی، برنامه‌های فرهنگی هم برگزار خواهد شد، بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی، بصیرت‌افزایی و عقیدتی در دو روز اجرای برنامه‌های نظامی گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در نظر گرفته شده است.

طهماسبی با اشاره به اینکه در روز دوم رزمایش تمرینات تاکتیکی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: عملیات تاخیری، دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، کمین و ضد کمین، هلی‌برن و ضد هلی‌برن، دفاع از مراکز حساس، کنترل معابر وصولی از تمرینات تاکتیکی گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر است.

وی با اشاره به اینکه فراخوانی‌های مختلفی برای بسیجیان در طول 6 ماه نخست سال‌جاری در پایگاه‌ها و حوزه‌های تابعه انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: در روز دوم رزمایش اجرای صبحگاه نظامی با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر ناحیه زنجان و مسئولان نظامی و انتظامی، شوای تامین استان و شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha