اقتدار بسیج؛ حافظ عزت کشور
کد خبر: 3752730
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

اقتدار بسیج؛ حافظ عزت کشور

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به نقش بسیج در عزت کشور گفت: ملت ایران با هوشیاری و آگاهی تا آخرین نفس و قطره خون در راه پاسدارای از این انقلاب در صحنه خواهد ماند.

اقتدار بسیج، حافظ عزت کشوربه گزارش ایکنا از زنجان، آیتالله علی خاتمی صبح امروز 12 مهرماه در مراسم رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در زنجان، اظهار کرد: آگاهی و هوشیاری لازمه مقابله با دشمنان است چرا که عفلت در برابر دشمن سبب جرئت آنان می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کشور در آستانه چهل سالگی انقلاب عزت و سربلندی خود را با قدرت حفظ کرده است، عنوان کرد: اقتدار امروز بسیج در ایران پیامی مهم برای کشورهایی است که در خط مقدم مقابله با آمریکا و رژیم منحوس اسرائیل قرار دارند تا با تمام قدرت در برابر دشمنان و استکبار جهانی بایستند.
نماینده ولی فقیه در استان یادآورشد: امروز عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه نقش تعیین کننده دارد و مردم کشورهایی چون عراق، سوریه، لبنان، یمن و بحرین از روحیه انقلابی و نگاه امیدوارانه به آینده کشورشان از مردم ایران الگوبرداری می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج حاوی دو پیام بوده، ابراز کرد: پیام نخست حضور همیشگی ملت ایران در صحنه‌های مختلف و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری است و پیام دوم برای دشمنان ملت ایران است، این ملت برای انقلاب اسلامی خون‌های بسیاری داده در نتیجه با هوشیاری و آگاهی تا آخرین نفس و قطره خون در راه پاسدارای از این انقلاب در صحنه خواهد ماند.
خاتمی رمز ماندگاری پیروزی انقلاب اسلامی را اتحاد در حول محور ولایت فقیه بوده خواند و گفت: با حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر داعش در سوریه در پی انتقام حمله تروریستی اهواز، موشک‌های دور برد سپاه پاسدران پیام روشن و دقیقی برای دشمنان داشت که آن را بخوبی دریافت کردند.
انتهای پیام
captcha