سخنرانی وزیر اطلاعات در راهپیمایی ۱۳ آبان زنجان
کد خبر: 3853859
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

سخنرانی وزیر اطلاعات در راهپیمایی ۱۳ آبان زنجان

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه خط بطلانی بر یاوه‌گویی دشمنان است، گفت: وزیر اطلاعات در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

وزیر اطلاعات سخنران مراسم 13 آبان‌ماه در زنجان استحجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: رویدادهایی که در 13 آبان در مقابل توطئه‌های دشمنان انجام گرفته تا ملت ایران بتواند راه عزت و سربلندی را در پیش گیرد و آزادی و استقلال خود را حفظ کند، این روز را به نماد استکبارستیزی ملت ایران تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان یادآور 3 رویداد مهم تاریخی در تقویم جمهوری اسلامی ایران است، یادآور شد: تبعید امام خمینی(ره) در 13 آبان 1343 و کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان در مقابل دانشگاه تهران توسط رژیم پهلوی در سال 1357 از جمله رویدادهای این روز تاریخی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 توسط دانشجویان پیرو امام(ره) از دیگر رویدادهایی است که ۱۳ آبان را در خاطره ملت ایران ثبت کرده و امروز فرهگ مقاومت را به دیگر کشورها صادر می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان به عنوان جریان استکبارستیزی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و امسال نیز مردم با حضور خود خط بطلانی بر یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی خواهند کشید.

وی با دعوت از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 13 آبان‌ماه خاطرنشان کرد: وزیر اطلاعات در راهپیمایی مردم زنجان سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha