آغاز ثبت‌نام آزمون قرآن و عترت در زنجان
کد خبر: 3857641
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

آغاز ثبت‌نام آزمون قرآن و عترت در زنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول امور قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از آغاز ثبت‌نام آزمون قرآن و عترت خبر داد و گفت: ثبت‌نام تا ۱۵ آذرماه ادامه دارد.

آغاز ثبت‌نام آزمون قرآن و عترت در زنجاننورالله صفی‌لو، مسئول امور قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، از آغاز ثبت‌نام هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و گفت: این برنامه توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در 4 گروه و 15 رشته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این آزمون در بخش ترجمه و مفاهیم 2 رشته، معارف اهل‌بیت(ع) 2 رشته، حفظ قرآن 9 رشته و آموزش‌های الکترونیک 2 رشته تعیین شده است و حفظ قرآن از یک جزء تا حفظ کل، تفسیر سوره بقره، حفظ و ترجمه نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه از مهمترین رشته‌های آن است.

این مسئول زمان برگزاری آزمون رشته‌های الکترونیک، سبک زندگی و سیره معصومان(ع) و روخوانی قرآن کریم را 25 و 26 دی ماه اعلام کرد و افزود: آزمون کتبی نیز همزمان با سراسر کشور در سوم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

مسئول امور قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: همه امور مربوط به ثبت‌نام و دریافت کارت ورود به جلسه از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir انجام می‌شود و نام‌نویسی از 25 آبان‌ماه آغاز شده و تا 15 آذرماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: پس از برگزاری آزمون، کسانی که موفق به کسب حد نمره قبولی می‌شوند، گواهی‌نامه معتبر دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha