ابهر میزبان کاروان قرآنی «فاطر» می‌شود
کد خبر: 3858769
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
همزمان با هفته بسیج؛

ابهر میزبان کاروان قرآنی «فاطر» می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ محفل انس با قرآن همزمان با هفته بسیج با حضور جمعی از برترین قاریان کشور در قالب کاروان قرآنی فاطر، دوشنبه، چهارم آذر ماه در ابهر برگزار می‌شود.

ابهر میزبان کاروان قرآنی فاطربه گزارش ایکنا از زنجان، محفل انس با قرآن همزمان با هفته بسیج با حضور جمعی از برترین قاریان کشور در قالب کاروان قرآنی فاطر، دوشنبه شب چهارم آذر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد خاتم الانبیاء (ع) ابهر برگزار می‌شود.

میثم محمدی، مسئول هماهنگ‌کننده این محفل قرآنی با اعلام این خبر گفت: در این مراسم احمد ابوالقاسمی، محمدرضا پورزرگری، هادی موحد امین و مهدی غلام‌نژاد به اجرای برنامه‌های قرآنی خواهند پرداخت و اجرای این محفل قرآنی نیز برعهده محمدهادی صلح‌جو از مجریان برتر صدا و سیما خواهد بود.

این قاری قرآن کریم افزود: این مراسم همچنین با تلاوت یکی از قاریان و یکی از حافظان برتر شهرستان ابهر به نمایندگی از قاریان و حافظان قرآن این شهرستان، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز قرآنی همراه خواهد بود.

محمدی با بیان این مطلب که این مراسم جهت پخش از رادیو قرآن و شبکه قرآن و معارف سیما ضبط و تصویربرداری خواهد شد، از عموم علاقه‌مندان قرآن کریم دعوت کرد تا در این مراسم و استقبال از کاروان قرآنی فاطر حضور یابند.

گفتنی است این مراسم به همت رادیو قرآن، شبکه قرآن و معارف سیما، سپاه ناحیه ابهر و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر برگزار می‌شود و مقصد بعدی کاروان قرآنی فاطر، شهرستان خدابنده خواهد بود.

انتهای پیام
captcha