اجرای ۲۱۰۰ ویژ‌ه‌برنامه به مناسبت هفته بسیج در زنجان
کد خبر: 3859041
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

اجرای ۲۱۰۰ ویژ‌ه‌برنامه به مناسبت هفته بسیج در زنجان

گروه سیاست و اقتصاد ــ جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: ۲۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح استان پیش‌بینی شده که همایش شکوه مقاومت از مهمترین آن‌ها است.

تبیین الگوی سوم زن مسلمان در زنجانابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، ضمن گرامیداشت چهلمین سال تأسیس بسیج اظهار کرد: بسیج به عنوان مولود انقلاب با زیربنای اصیل دینی، در چهلمین سال فعالیت خود، همچنان به حفظ دستاوردهای انقلاب می‌اندیشد و برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با آشوب‌ها و فتنه‌ها به دنبال سیاه‌نمایی در کارنامه درخشان انقلاب است، ابراز کرد: در شرایط فعلی جامعه بیش از هر چیز به امیدآفرینی نیاز دارد که این مهم با برگزاری نشست‌های بصیرتی محقق می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به ارتقای آگاهی جامعه در مورد خدمات ۴۰ ساله بسیج در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها بازوی قدرتمند برای رشد آگاهی و بینش جامعه به شمار می‌روند که باید با توجه به گفتمان انقلاب در خصوص جایگاه و اهمیت بسیج نقش خود را ایفا کنند.

طهماسبی «بسیج ۴۰ سال خدمت، جهاد، شهادت» را شعار هفته بسیج خواند و گفت: این هفته از ۳۰ آبان آغاز می‌شود و تا ۶ آذر ادامه دارد و ۱۶۰ عنوان با ۲۱۰۰ برنامه در سطح استان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری برای بسیج و کلیدواژه‌هایی که برای بسیج ارائه دادند را برای قشرهای مختلف واکاوی کنیم، بیان کرد: نقش بسیج در آینده نظام، تأکید بر فرهنگ ایثار و مقاومت و نیز تأکید بر حفظ تفکر و نشر فرهنگ بسیجی از عناوینی است که در برنامه‌های هفته بسیج مورد توجه قرار گرفته است.

طهماسبی تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های شهدا، برگزاری ۲۰ یادواره شهدا، برگزاری نشست بصیرتی، سیاسی و روشنگری برای تبیین جایگاه بسیج و کلاس‌های آموزشی اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی را از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج برشمرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس، مسابقه فوتسال قهرمانی استان، برگزاری ۴۰ هیئت مذهبی با یاد شهدای بسیج، دیدار با پیشکسوتان فرماندهان بسیج، تببین الگوی سوم زن مسلمان در مدارس دخترانه و کارگاه‌های آموزش سواد رسانه در هفته بسیج پیش‌بینی شده است.

طهماسبی افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج و پروژه‌های محرومیت‌زدایی، تجلیل از نخبگان علمی بسیج، مشاوره‌های تربیتی، افتتاح اندیشیده بسیج اساتید و برگزاری همایش شکوه مقاومت را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج خواند.

انتهای پیام
captcha