ثبت‌نام بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی در خراسان‌جنوبی آغاز شد
کد خبر: 3859221
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

ثبت‌نام بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی در خراسان‌جنوبی آغاز شد

گروه اجتماعی ـ دبير ستاد ازدواج دانشجويی خراسان‌جنوبی از برگزاری بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی با عنوان طرح ملی همسفر تا بهشت خبر داد.

ثبت‌نام بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی در خراسان‌جنوبی آغاز شدحجت الاسلام سيد حسن سيدی، دبير ستاد ازدواج دانشجويی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی از برگزاری بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی با عنوان طرح ملی همسفر تا بهشت خبر داد.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 454 زوج در سطح استان در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی شرکت کردند، افزود: ثبت‌نام از 21 آبان آغاز شده و تا پایان آذرماه ادامه دارد.

دبير ستاد ازدواج دانشجويی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شرط شرکت در ازدواج دانشجویی این است که حداقل یکی از زوجین استاد دانشگاه و یا دانشجو باشند، تصریح کرد: تاریخ عقد رسمی باید از فروردین‌ماه 97 تا 30 آذرماه جاری باشد.

سيدی با اشاره به اینکه افراد باید در سایت ezdevaj.nahad.ir ثبت‌نام کنند، اظهار کرد: زوجین پس از ثبت‌نام لازم است مدارک مورد نیاز را برای تایید به دفاتر نهاد دانشگاه‌ها تحویل دهند.

وی با اشاره به اعزام 27 کاروان از سراسر کشور به مشهد، افزود: این دوره‌ها به مدت سه روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشكی بيرجند با بیان اینکه اعزام‌ها از اول دی ماه تا پایان اسفندماه جاری ادامه دارد، اظهار کرد: برگزاری سخنرانی اساتید با محوریت ازدواج، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌آموزی، برگزاری کارگاه‌های اختصاصی ویژه آقایان و بانوان و اجرای برنامه‌های تفریحی و اهدای جوایز از برنامه‌های این سفر خواهد بود.

سیدی با اشاره به برگزاری جلسه استانی ستاد ازدواج دانشجویی، افزود: هزینه‌های اقامت و پذیرایی برعهده دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت مسئولان از این برنامه، یادآور شد: باتوجه به اینکه بعضی از زوجینی که ازدواج می‌کنند از لحاظ اقتصادی در سطح پایین هستند، از خیران دعوت می‌کنیم برای کمک به این افراد به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها مراجعه کنند تا این افراد بتوانند زندگی خود را آغاز کنند.

انتهای پیام
captcha