روحیه بسیجی و جهادی بر مردم و مسئولان حاکم شود
کد خبر: 3860051
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

روحیه بسیجی و جهادی بر مردم و مسئولان حاکم شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه خرم‌دره گفت: برای غلبه بر مشکلات باید روحیه بسیجی و جهادی بر مردم و مسئولان حاکم شود.

روحیه بسیجی و جهادی در مردم و مسئولان حاکم شودبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه خرم‌دره، ۶ آذر ماه در نشست صمیمی روشن‌فکری و بصیرت‌افزایی که در سالن نمازخانه شهرداری برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، عنوان کرد: روحیه بسیجی یعنی بیشترین کار و خدمت با کمترین امکانات که باید این روحیه در شرایط فعلی کشور به فرهنگ جمعی تبدیل شود.

وی با اشاره به این‌که امروز مدیران ما نیازمند روحیه و رویه بسیج هستند، گفت: بسیجیان ما با فداکاری و ایثارگر در تمامی صحنه‌ها حاضر شده‌اند و از خود خدمات ارزشمندی به جا گذاشته‌اند.

امام جمعه خرمدره با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، ادامه داد: با توجه به کینه‌توزی‌های عمیق دشمنان علیه کشورمان باید مردم و مسئولان بسیجی‌وار در تمام صحنه‌ها حضور داشته و اجازه عرض اندام به دشمنان داخلی و خارجی ندهند.

این مسئول از مردم ایران به عنوان مردمی ولایت‌مدار و انقلابی یاد کرد و افزود: مردم ایران اسلامی چه زن و چه مرد در تمامی این سال‌ها نشان دادند و ثابت کردند که تا پای جان برای حفظ اصل نظام و انقلاب و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان این‌که اطاعت و توجه به منویات رهبری و پیاده کردن آن‌ها در جامعه از دیگر ویژگی‌های بسیج است، خاطرنشان کرد: مسئولان خادم مردم هستند و مسئولیت و‌ ارائه خدمات به مردم، نسیم رحمت الهی است و ‌باید به بهترین شکل از آن استفاده کرد.

وی همچنین با تقدیر از زحمات شهردار و پرسنل شهرداری در سطح شهر خرم‌دره، افزود: شایسته است شهرداری و شورای شهر در بحث ساخت و سازها نهایت دقت و نظارت را داشته باشند تا حقی از شهروندان ضایع نشود و نظارت دقیقی بر پروژه‌های عمرانی داشته باشند تا مطابق برنامه زمان‌بندی به اتمام برسد.

امام جمعه خرم‌دره تاکید کرد: شهرداری و شورای شهر خرم‌دره باید در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب جهت خدمت به مردم در تلاش کنند تا در سال جاری و سال‌های آینده گام‌های خوب و بلندی در راه ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز و خدمت صادقانه به مردم شهر خرم‌دره بردارند و نامی نیک از خود به جای گذارند.

انتهای پیام
captcha