جامعه نیازمند عملکرد بسیجی است
کد خبر: 3860218
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

جامعه نیازمند عملکرد بسیجی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: برای برون‌رفت از چالش‌ها همه مسئولان باید خود را بسیجی بدانند و بسیجی نیز عمل کنند.

جامعه نیازمند عملکرد بسیجی استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام اسمعیل صادقی نیارکی شب گذشته، ۷ آذرماه در همایش یادواره 61 شهید صائین قلعه که با حضور مسئولین و بسیجیان در مصلای این شهر برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی بالاخص شهدای این شهر، گفت: بسیجی بودن یک افتخار است و همه مسئولین و خدمت‌گزاران باید خود را بسیجی بدانند و بسیجی‌وار هم عمل کنند.

وی با بیان ا ین‌که امام راحل تشکیل بسیج را بر مبنای مشارکت همگانی مردم با نگاه دموکراسی دینی و مردم سالاری اسلامی بنا نهادند، ادامه داد: امروز ما می‌بینیم به برکت این نهاد مردمی چه گام‌های بلندی در نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته شده است.

حجت‌الاسلام نیارکی ادامه داد: در این حوادث چند روز اخیر اگر هدایت‌های رهبری و حضور بصیر مردم و بسیج در صحنه نبود معلوم نیست چه اتفاقی در کشور رقم می‌خورد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان برگزاری یادواره‌های شهدا را در راستای تبیین رشادت‌ها و ایثار شهدا برشمرد و خاطرنشان کرد: تبیین خاطرات و رشادت‌ها به نسل جوان و اینکه چه انسان‌های مخلص و پاکی برای دفاع از نظام خون‌های خود را نثار کردند و امروز این امنیت و عزت مرهون این خون‌های پاک است و باید قدردان شهدا و خانواده شهدا باشیم از اهداف این یادواره‌هاست.

رئیس شورای قضایی استان زنجان تصریح کرد: مقام شهادت یک مقام بسیار شامخ و ارزشمند است که نصیب هر کسی نمی‌شود بلکه نصیب انسان‌های با تقوا، مخلص و البته برگزیده می‌شود و اگر امروز همه مسئولان در راه شهیدان حرکت کنند و مسئولیت‌ها را یک فرصت خدمتی به مردم بدانند برکات و خروجی اقدامات مثبت و اثرگذار خواهد بود

انتهای پیام
captcha