راه‌اندازی مرکز خیریه فرهنگی «شمیم» در زنجان
کد خبر: 3861723
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

راه‌اندازی مرکز خیریه فرهنگی «شمیم» در زنجان

گروه اجتماعی ــ مرکز خیریه فرهنگی ـ اجتماعی «شمیم» با هدف محرومیت‌زدایی و جهاد فرهنگی و اجتماعی در مسجد داودقلی زنجان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی مرکز خیریه فرهنگی و اجتماعی «شمیم» در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، مرکز خیریه فرهنگی و اجتماعی «شمیم»، 13 آذرماه در مسجد داودقلی زنجان راه‌اندازی شد که هدف فعالیت آن خدمت‌رسانی به مردم در برنامه‌های محرومیت‌زدایی و فرهنگی ـ اجتماعی به‌صورت ویژه است.

حجت‌الاسلام علی‌اصغرولایتی، امام جماعت مسجد داودقلی زنجان در آیین افتتاح این مرکز اشتغال‌زایی و ارائه طرح‌های موفق و جدید شغلی برای مددجویان و سایر نیازمندان به‌منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی را از حدمات این مرکز دانست و افزود: قرار است در مرکزیت شهر زنجان ساختمان و دفتر این مجموعه امدادی و مرکزخیریه ویژه ساخته شود.

وی به استفاده از نظر کارشناسان، اساتید و جامه‌شناسان در اثربخش کردن فعالیت‌های مؤسسه خیریه تأکید کرد و افزود: با این کار تلاش داریم تا بتوانیم خدمات فرهنگی، فکری و مهارتی به مردم هدف ارائه دهیم که هم خودشان، خودشان را احیا کنند و هم امیدوارتر از گذشته با انگیزه بالا با پشتیبانی ما حرکت کنند؛ چرا که مردم سرمایه کشورند و حفظ عزت و کرامتشان بر ما واجب است

مدیرعامل مرکز خیریه شمیم با اشاره به اینکه کار برای خدا پرثمر و ارزشمند است، بیان کرد: اگر کار برای خدا باشد هم پیشرفت می‌کند و هم عاقبت بخیری می‌آورد و دعای نیازمندان را درحق ما به اجابت الهی نزدیکتر می‌کند.

این مقام مسئول یادآور شد: دست فقیر دست خداست و اگر حمایت از محرومان با خلوص همراه باشد اولاً خستگی ندارد و در ثانی سعادت دنیا و آخرت برای ما تضمین می‌شود؛ فلسفه وجودی ما خدمت به مردم و قشر آسیب‌پزیر جامعه است، وظیفه ما در این حوزه کاملاً تخصصی بوده و باید کارشناسانه و تخصصی به موضوع نگاه کرد.

انتهای پیام
captcha