آغاز پویش ثبت‌نام 17 هزار حامی در زنجان
کد خبر: 3863590
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

آغاز پویش ثبت‌نام 17 هزار حامی در زنجان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به‌منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین پویش مردمی جذب 17هزار حامی و خیر در کمیته امداد استان زنجان راه‌اندازی شده است.

آغاز پویش ثبت‌نام ۱7 هزار حامی در زنجانهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با بیان اینکه هدف طرح اکرام ایتام حمایت از کودکان یتیم و بی‌سرپرست است، اظهار کرد: رسیدگی و تکریم ایتام و نیازمندان از سفارشات موکد قرآن کریم و از ائمه اطهار(ع) است.

وی با بیان اینکه حمایت از نیازمندان در دستور کار کمیته امداد استان زنجان قرار دارد، گفت: پویش ثبت‌نام 17 هزار حامی در استان آغاز شده و این در حالی است که هزار و 331 کودک نیازمند فاقد حامی شناسایی‌ و چشم انتظار کمک‌های حامیان نیکوکار هستند.

صفری افزود: در این طرح برای هر فرزند نیازمند حمایت، شماره کارت ۱۶ رقمی در نظرگرفته ‌شده است که حامیان می‌توانند با مراجعه به خودپرداز‌های عضو شتاب به‌صورت مستقیم برای فرزند معنوی خود وجه حمایتی را واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه خیران می‌توانند با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان در این پویش از نیازمندان در قالب طرح اکرام و محسنین حمایت کنند، تصریح کرد: تسهیل‌سازی فرآیند پرداخت مبالغ حمایتی از جمله رویکرد‌های این نهاد در اجرای این طرح است.

صفری با اشاره به فعال‌سازی اپلیکیشن‌های مختلف تلفن همراه برای اجرای این طرح و دریافت کمک‌های حامیان گفت: حامیان می‌توانند با ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳24 ، ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی www.ekram.emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در این طرح به‌عنوان حامی شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha