طرح هر کارمند یک حامی در زنجان اجرا می‌شود
کد خبر: 3860225
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

طرح هر کارمند یک حامی در زنجان اجرا می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی، با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت از ایتام و محسنین نیازمند زیر پوشش کمیته امداد اجرایی می‌شود.

طرح هر کارمند یک حامی در زنجان اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، 7 آذرماه در جلسه مشترک شورای مدیران کمیته امداد با اعضای پایگاه بسیج فتح‌المبین کمیته امداد امام خمینی (ره) با تبریک هفته بسیج گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری بسیج برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم‌آفرین است.

وی ادامه داد: بسیج نهالی که با دست مبارک امام(ره) کاشته شد و اکنون به درختی تنومند تبدیل شده و در دنیا و کشورهای منطقه یک الگو به‌شمار می‌رود و این نشئت گرفته از عظمت روحی، دوراندیشی و آینده‌نگری حضرت امام (ره) است .

وی با اشاره به اینکه امروز گفتمان غالب بسیج در جامعه، گفتمان اقتدار، افتخار، امید و پایداری جمعی است، افزود: بسیج و کمیته امداد شجره طیبه‌ای هستند که کارکردهای آنها در عرصه محرومیت‌زدایی ذائقه دهک‌های پایین جامعه را از نظام ولایی شیرین‌تر کرده و فعالیت آنها در افزایش کارآیی نظام و امنیت جامعه بسیار اثرگذار بوده است.

مدیرکل کمیته امداد در ادامه به طرح هر کارمند یک حامی اشاره کرد و گفت: این طرح به پیشنهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) از طریق معاون اول رئیس جمهور به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ شده و با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت از ایتام و محسنین نیازمند زیر پوشش کمیته امداد در استان زنجان نیز اجرا می‌شود.

صفری اضافه کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است که براساس آن خیران می‌توانند با پرداخت ماهیانه مبلغی، یک یا چند یتیم را مورد حمایت قرار دهند و نکته قابل توجه اینکه امکان واریز مستقیم کمک خیران به حساب شخصی ایتام فراهم شده است.

وی ابراز کرد: ظرفیت خوبی برای مشارکت کارمندان خیر و نیکوکار در استان وجود دارد که امیدواریم با تعامل، همدلی وا نسجام دستگاه‌ها فیض خدمت به ایتام و نیازمندان برای همه افراد جامعه فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه زمینه کارهای خیرخواهانه به‌ویژه در حوزه کاری این نهاد در استان زنجان بسیار مساعد است، گفت: همراهی دستگاه‌های مختلف با برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در حوزه گفتمان‌سازی فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری موجب شده که میانگین سرانه ایتام زنجانی دو برابر میانگین کشوری شود.

انتهای پیام
captcha