زمینه‌سازی اوقاف برای تشویق مردم به وقف‌های دانش‌بنیان
کد خبر: 3864264
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

زمینه‌سازی اوقاف برای تشویق مردم به وقف‌های دانش‌بنیان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اوقاف در تلاش است تا با زمینه‌سازی لازم، مردم را به سوی وقف‌های علمی، پژوهشی و دانش‌بنیان سوق دهد.

بسترسازی اوقاف برای تشویق مردم به وقف‌های علمیبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، امروز، 24 آذرماه در بازدید از دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه استان زنجان، اظهار کرد: وقف در حوزه علمی و پژوهشی از نیازهای مهم جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تعامل و همکاری رؤسا و اساتید دانشگاهی را در توسعه وقف‌های علمی و پژوهشی مهم خواند و گفت: تحقق این امر به پیشرفت جامعه کمک می‌کند و اداره‌کل اوقاف استان زنجان به دنبال ایجاد بستر مناسب برای ورود مردم به وقف در زمینه طرح‌های دانش‌بنیان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با تاکید بر لزوم بسترسازی مناسب برای نهادینه شدن وقف علمی و پژوهشی در استان، افزود: به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم تا بتوانیم از طرح‌های علمی و پژوهشی حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه استان زنجان ظرفیت بسیار ارزشمندی دارد، گفت: در تلاش هستیم مردم را به وقف در زمینه کمک به اجرای طرح‌های علمی، پژوهشی و دانش بنیان سوق بدهیم و در این زمینه برنامه‌ریزی گسترده و هدفمند در دست اجرا داریم.

انتهای پیام
captcha