راه‌اندازی مؤسسه «قرآن و عترت» در زندان یزد
کد خبر: 3864727
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

راه‌اندازی مؤسسه «قرآن و عترت» در زندان یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در نشست رئیس و مسئول فرهنگی زندان شماره ۲ یزد با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان راه‌اندازی مؤسسه «قرآن و عترت» در زندان یزد در دستور کار قرار گرفت.

راه‌اندازی مؤسسه «قرآن و عترت» در زندان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، طی نشست حمید کامل‌برون، رئیس زندان شماره ۲ یزد و حجت‌الاسلام شیری، مسئول فرهنگی زندان شماره ۲ یزد با حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد مقرر شد موسسه قرآن و عترت در زندان شماره ۲ یزد راه‌اندازی شود.

این نشست 25 آذرماه در راستای تعامل و همکاری برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در زندان شماره ۲ صورت گرفت.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی صورت گرفته در زندان شماره ۲ در زمینه همکاری‌های بیشتر برای توسعه این فعالیت‌ها در زندان قول همکاری داد.

وی بیان کرد: اخذ مجوز در خصوص راه اندازی موسسه قرآن و عترت در زندان شماره ۲؛ تایید گواهینامه‌های قرآنی صادر شده از سوی زندان شماره ۲ توسط امورقرآنی اداره تبلیغات اسلامی، مشارکت در زمینه طرح هر هفته یک مسجد و کمک به تجهیز کتابخانه شهید دانش زندان شماره ۲ ازجمله مواردی است که قابلیت اجرا دارد.

حمید کامل برون، رئیس زندان شماره ۲ یزد نیز در این نشست به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این مرکز پرداخت و خواستار حمایت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای ارتقاء فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی ویژه مددجویان شد.

انتهای پیام
captcha