بهره‌گیری از ظرفیت استارتاپ‌ها در طرح‌های اشتغال مددجویان
کد خبر: 3865105
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

بهره‌گیری از ظرفیت استارتاپ‌ها در طرح‌های اشتغال مددجویان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به‌منظور رونق کسب و کارهای نوین در حوزه صنایع خلاق دانش‌بنیان و نوآور و توسعه علمی اقشار آسیب‌پذیر، تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان و مرکز پارک علم فناوری استان منعقد شده است.

بهره‌گیری از ظرفیت استارتاپ‌ها در طرح‌های اشتغال مددجویانبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، 27 آذرماه در نشست علمی کارکنان کمیته امداد استان زنجان با حضور اساتید مرکز رشد پارک علم وفناوری استان اظهار کرد: با توجه به تغییر سبک زندگی و نیز رشد علم و فناوری، لازم است همه بدنه جامعه خود را با این تغییرات هم‌راستا کنند.

وی ابراز کرد: بر همین اساس کمیته امداد درصدد است تا از ظرفیت‌های مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در راستای تسهيل فرايند اشتغالزايی مبتنی بر فناوری و با توليد ثروت و ارزش افزوده بالا که بخشی از اهداف کمیته امداد است، استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان مشارکت در ساماندهی و ارائه خدمات به استارتاپ‌های فعال در حوزه صنایع خلاق و دانش‌بنیان مرتبط با کمیته امداد، معرفی رشته‌های آموزشی جدید و دانش‌بنیان برای آموزش مددجویان و معرفی مشاغل و تو لیداتی که در قالب کارگاه‌های کوچک و خانگی قابل اجرا برای اشتغال پایدار مددجویان را از جمله اهداف همکاری کمیته امداد با مرکز رشد پارک علم و فناوری استان دانست.

این مسئول با اشاره به اینکه هر سازمان برای رسیدن به موفقیت به سه عنصر دانش ،خلاقیت وبهره‌وری نیاز دارد، تصریح کرد: پژوهش زمانی ارزش دارد که تبدیل به دانایی و توانایی شده و در عمل به‌کار گرفته شود و به تولید ثروت بینجامد.

صفری ادامه داد: برای افزایش سطح رفاه مددجویان به‌منظور رونق کسب و کارهای نوین در حوزه صنایع خلاق دانش‌بنیان و نوآور و بهره‌گیری از تخصص‌های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و کاربردی متقابل در امر توسعه علمی و فناوری به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر تفاهم‌نامه همکاری فی مابین کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان و مرکز پارک علم فناوری استان منعقد شده است.

وی با تأکید بر تشکیل هسته تخصصی محرومیت‌زدایی در امداد افزود: در بین جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان استعدادهای درخشان و صاحب ایده و اختراع وجود دارد، لذا با معرفی آنان به مرکز پارک علم وفناوری از فکر و ایده این افراد در جهت تبدیل شدن ایده‌ها به محصول استفاده می‌شود.

انتهای پیام
captcha