جذب نیرو در واحدهای تولیدی زنجان با اولویت افراد بومی و متأهل
کد خبر: 3871358
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
حقیقی تأکید کرد؛

جذب نیرو در واحدهای تولیدی زنجان با اولویت افراد بومی و متأهل

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار زنجان به جذب افراد بومی در واحدهای تولیدی که جدیداً افتتاح می‌شوند، تأکید کرد و گفت: برای متأهل‌ها نیز امتیازاتی در نظر گرفته شود.

جذب نیرو در واحدهای تولیدی زنجان با اولویت افراد بومی و متاهلبه گزارش ایکنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان، 23 دی‌ماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: نرخ بیکاری جوانان در استان زنجان کمتر از کشور است و باید تلاش شود این نرخ حفظ و کمتر شود.

وی با اشاره به اینکه افتتاح چند واحد تولیدی تا پایان امسال در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: برای جذب نیرو در واحدهای تولیدی کمیته رصد اشتغال تشکیل شود و در جذب نیروی‌های جدید تمامی جوانان استان زنجان باید مدنظر قرار گیرد و فقط به شهرستان زنجان محدود نشود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در جذب نیرو در واحدهای تولیدی استان زنجان از سال گذشته تا به امروز اجازه نداده‌ام افراد غیربومی به‌کارگیری شوند، تآکید کرد: در جذب نیرو واحدهای تولیدی حتماً امتیازاتی برای جوانان متأهل در نظر گرفته شود.

وی جوانان را سرمایه‌های کشور دانست و گفت: این حرف نباید در حد شعار باقی بماند و باید ارائه تسهیلات به آن‌ها برای کسب و کار پیگیری شود و همین‌طور کمک‌های مالی در اختیار متولیان ازدواج‌های دانشجویی قرار گیرد.

علی خلیلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این جلسه به اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان توسط جهاددانشگاهی اشاره کرد و افزود: برای اجرای این طرح 350 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: طرح سرباز مهارت نیز در جهاددانشگاهی اجرا می‌شود که امسال در این طرح یک هزار سرباز آموزش مهارت‌های زندگی و مهارت‌های عمومی کسب‌وکار را فرامی‌گیرند.

انتهای پیام
captcha