جشنواره «یاوران ایثار» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3867039
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷

جشنواره «یاوران ایثار» در اردبیل برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: براساس هدف‌گذاری‌های انجام شده، به‌همت این اداره‌کل و همکاری برخی نهادها و دستگاه‌های فرهنگی، جشنواره «یاوران ایثار» در اردبیل برگزار می‌شود.

جشنواره «یاوران ایثار» در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، صبح امروز، هفتم دی ماه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره یاوران ایثار در اردبیل، اظهار کرد: براساس هدفگذاری‌های انجام شده، به همت این اداره کل و همکاری برخی نهادها و دستگاه‌های فرهنگی جشنواره «یاوران ایثار» در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این جشنواره با هدف معرفی و انتخاب تشکل‌های مردم‌نهاد برتر فعال در حوزه ایثار، شهادت و دفاع مقدس در محورها و موضوعات مختلف برگزار خواهد شد تا بتوانیم زمینه برای تقویت فعالیت‌های این تشکل‌های مردمی را فراهم آوریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل برگزاری یادواره‌های شهدا و محافل خاطره‌گویی، فعالیت در فضای مجازی وبلاگ‌نویسی، گروه‌ها و کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، برگزاری دوره‌های سبک زندگی جهادی، تولید موسیقی و نوای حماسی موسیقی با کلام، بی‌کلام و مدیحه‌سرایی را از محورهای این جشنواره عنوان کرد.

واحد افزود: تولید و انتشار کتاب داستان، شعر، خاطره، انیمیشن، موشن‌گرافی، روزنامه دیواری، مجسمه‌سازی، نقاشی دیواری، دیوارنویسی، فیلم کوتاه، نماهنگ، فتوکلیپ، هنر‌های تصویری و سینمایی، نقاشی، عکاسی، هنرهای تجسمی، انتشار نشریه هفته‌نامه، ماهنامه، فصل‌نامه، گاه‌نامه، طراحی سایت و هنرهای نمایشی در حوزه دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و کتاب از دیگر محورهای جشنواره است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل موضوعات جشنواره را شامل ولایت‌مداری، تداوم و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، دفاع مقدس و جنگ نرم و دفاع مقدس و ترویج فرهنگ عاشورا برشمرد و تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 20 دی‌ماه به دبیرخانه  جشنواره در اردبیل تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha