ترویج فرهنگ عفاف گامی در راستای امر به معروف است
کد خبر: 3867606
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

ترویج فرهنگ عفاف گامی در راستای امر به معروف است

گروه اجتماعی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: از مهمترین وظایف شرعی ما تلاش در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است که گامی مهم برای امر به معروف و نهی از منکر به شمار رفته و از سوء استفاده‌ها جلوگیری می‌کند.

ترویج فرهنگ عفاف گامی در راستای امر به معروف است/ رعایت حجاب و عفاف از مهمترین تاکیدات قرآن استبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، صبح امروز، نهم دی‌ماه در جلسه کارگروه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بنیاد شهید اردبیل، اظهار کرد: حفظ و رعایت شئونات اسلامی با توجه به مقدس بودن این بنیاد باید به بهترین نحو مورد توجه باشد.

وی مقید بودن کارکنان و مراجعان بنیاد شهید استان به فرهنگ حجاب و عفاف را افتخار این نهاد دانست و تصریح کرد: با توجه به تاکید اساسی آموزه‌های دینی، قرآن کریم و اهل بیت(ع) و نیز وصایای شهدا به موضوع عفاف و حجاب باید این امر مورد توجه همگان قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از نصب بنر با موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در ورودی‌های اداره بنیاد و در یادواره‌های شهدا خبر داد و بیان کرد: از مهمترین وظایف شرعی ما تلاش در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است که گامی مهم برای امر به معروف و نهی از منکر به شمار رفته و از سوء استفاده‌ها جلوگیری می‌کند.

شاهی، شهدا را عامل عزت و مظهر اقتدار کشور دانست و افزود: باید در راستای عمل به وصایای شهدا تلاش کنیم تا فرهنگ عفاف و حجاب را هر چه بیشتر در جامعه نهادینه کرده و زمینه‌ساز ایجاد جامعه‌ای سالم شویم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل آشنایی هرچه بیشتر نسل جدید و نسل‌های آتی با سیره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت را ضروری برشمرد و گفت: فرهنگ مقاومت، فرهنگ پایبندی به اهداف عالی انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر سلطه جهانی و زیاده‌خواهی‌های استکبار است و لازمه تداوم این فرهنگ ادامه دادن راه شهداست.

انتهای پیام
captcha