پدر شهیدان رستمی آسمانی شد
کد خبر: 3868043
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

پدر شهیدان رستمی آسمانی شد

گروه اجتماعی _ پدر شهیدان فرخ و اصغر رستمی پس از گذشت سال‌ها تحمل درد و رنج دوری از فرزندان، به دیار حق شتافت.

پدر شهیدان رستمی آسمانی شدبه گزارش ایکنا از زنجان، حاج تقی رستمی پدر گرانقدر شهیدان والامقام اصغر و فرخ رستمی به علت بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم حاج تقی رستمی پدر فداکار شهیدان رستمی امروز سه شنبه 10 دی ماه با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور زنجان در گلزار مطهر شهدای بالای زنجان برگزار شد.

مراسم شام غریبان امروز بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در پایین‌کوه قدیم منعقد می‌شود.

لازم به ذکر است امروز مصادف با چهلمین روز درگذشت مرحومه فاطمه رستمی، همسر مرحوم حاج تقی رستمی و مادر شهیدان رستمی است.

شهید اصغر رستمی بیست اردیبهشت ماه سال 1340 در شهرستان زنجان دیده به جهان گشود، تا سال سوم دوره متوسطه درس خواند و با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت.

وی 24 آذرماه سال 1359 در محور سلیمانیه به اهواز بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر و صورت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای بالای زنجان به خاک سپرده شد.

همچنین شهید فرخ رستی 23 اردیبهشت ماه سال 1346 در شهرستان زنجان دیده به جهان گشود، دانش‌آموز دوره راهنمایی بود که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت.

این شهید والامقام ۱۱ آبان ماه سال 1361 در منطقه عین خوش توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به صورت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر وی در گلزار شهدای بالای زنجان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha