مادر شهیدان بیات آسمانی شد
کد خبر: 3873790
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

مادر شهیدان بیات آسمانی شد

گروه اجتماعی ــ مادر شهیدان ذکریا و نیازعلی بیات پس از گذشت سال‌ها تحمل درد و رنج دوری از فرزندان به لقای حق شتافت.

مادر شهیدان بیات آسمانی شدبه گزارش ایکنا از زنجان، « گل‌گز میرزایی» مادر گرانقدر شهیدان والامقام ذکریا و نیازعلی بیات به علت بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحومه میرزایی مادر فداکار شهیدان بیات ظهر جمعه 4 بهمن ساعت 14 با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور زنجان در گلزار مطهر شهدای پایین زنجان برگزار می‌شود.

شهید ذکریا بیات دوم فروردین ماه سال 1341 در روستای اندآباد سفلی از توابع شهرستان زنجان دیده به جهان گشود، تا پایان دوره ابتدایی درس خواند و با آغاز جنگ تحمیلی از سوی بسیج در جبهه حضور یافت.

وی 24 خردادماه سال 1364 در دزفول دچار سانحه رانندگی شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد، پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای پایین زنجان به خاک سپرده شد.

همچنین شهید نیازعلی بیات 6 مهرماه سال 1346 در روستای اندآباد سفلی از توابع شهرستان زنجان دیده به جهان گشود و راه برادر را ادامه داد.

این شهید والامقام 23 اردیبهشت ماه سال 1365 با سمت آرپی جی زن در اروندرود بر اثر اصابت ترکش به سر و سینه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر وی در گلزار شهدای پایین زنجان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha