اجرای برنامه‌های ایام فاطمیه در ۵۰ روستای زنجان
کد خبر: 3870883
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

اجرای برنامه‌های ایام فاطمیه در ۵۰ روستای زنجان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های ایام فاطمیه در ۵۰ روستا، گفت: برنامه‌های امسال با محوریت مقاومت فاطمی و تبیین اندیشه‌های سردار سلیمانی اجرا خواهد شد.

اجرای برنامه‌های ایام فاطمیه در ۵۰ روستای زنجانحجت‌الاسلام سعید احمدی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: امسال ایام فاطمیه با شهادت سردار سلیمانی مقارن شده است و هیئت‌های مذهبی مسئولیت تبیین مقاومت فاطمی و ترویج سبک زندگی اسلامی را برعهده دارند.

وی به برگزاری اجتماع بزرگ فاطمیون اشاره کرد و افزود: در این برنامه با گردهمایی بانوان و هیئت‌های مذهبی به بازخوانی اندیشه‌های اسلام و انقلاب پرداخته می‌شود که مکان برگزاری آن حسینیه اعظم زنجان و یا مصلی خاتم‌الانبیا خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: نواختن زنگ فاطمی با همکاری اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی و آموزش و پرورش استان زنجان در مدارس و دبیرستان های دخترانه همزمان با 12 بهمن از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه و دهه فجر خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه مناطق محروم و روستایی نیز از برنامه‌های شبکه تبلیغی دور نخواهند ماند، ابراز کرد: در این ایام روحانیون مستقر در ۵۰ روستا برنامه‌هایی را با محوریت مساجد اجرا می‌کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که در دهه فجر یا ایام فاطمیه برگزار می‌شود، نیاز به تزریق افکار درست و کیفی از طریق کارگروه‌های تولید محتوای غنی دارد تا ضمن ارائه کار جدید به تربیت نسل پیرو امام زمان (عج) کمک کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با هجمه‌های گوناگون در فضای مجازی مواجه هستیم، تصریح کرد: برای مقابله با این جنگ نرم نیز باید در محتوای مناسب تولید کنیم تا به شبهات پاسخ دهد.

انتهای پیام
captcha