پیش‌بینی ۱۰۰۰ برنامه برای دهه فجر در زنجان
کد خبر: 3873302
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

پیش‌بینی ۱۰۰۰ برنامه برای دهه فجر در زنجان

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان از پیش‌بینی ۱۰۰۰ برنامه برای دهه فجر خبر داد و گفت: ۲۴۰ مبلغ نیز فعالیت‌های تبلیغی را در این ایام برعهده دارند.

پیش‌بینی 1000 برنامه برای دهه فجر در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام یوسف اماملو، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، امروز، یکم بهمن‌ماه در نشست کمیته قرآنی گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: بیش از یک هزار عنوان برنامه در ایام‌الله دهه فجر امسال در سطح استان اجرا می‌شود که 300 برنامه آن به مناطق روستایی اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال تفاوت‌هایی با سال گذشته دارد، ابراز کرد: امسال شهادت سردار سلیمانی رنگ و بوی دیگری به برنامه‌های دهه فجر خواهد داد و 40 مراسم گرامی‌داشت در 20 مسجد شاخص تدارک دیده شده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به اینکه 240 مبلغ به مساجد، هیئت‎ها و حسینیه‌ها اعزام می‌شوند، بیان کرد: از ظرفیت ۷۰ روحانی مستقر نیز در دهه فجر استفاده خواهد شد.

این مقام مسئول به معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه تأکید کرد و افزود: برنامه‌های امسال با محور مقاومت و تقویت سبک زندگی فاطمی به اجرا درخواهد آمد و نسل‌های مختلف را دربرمی‌گیرد.

اماملو برگزاری نشست تبیینی توسط ائمه جماعت، برگزاری محافل طلیعه نور، برگزاری نمایشگاه قرآن با رویکرد قرآن و انقلاب اسلامی و برگزاری محافل انس با قرآن کریم را از برنامه‌های مهم دهه فجر برشمرد.

وی افزود: دشمن‌شناسی، بصیرت‌افزایی، استکبارستیزی شاخصه‌های مکتب فکری امام خمینی(ره) است و باید فتنه‌شناسی و بصیرت‌افزایی مورد تأکید قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha