مقاومت؛ شاه‌بیت برنامه‌های دهه‌فجر
کد خبر: 3872851
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

مقاومت؛ شاه‌بیت برنامه‌های دهه‌فجر

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه تشیع سردار سلیمانی نماد مقاومت مردم بود، گفت: مقاومت به‌عنوان راز تداوم انقلاب باید شاه‌بیت برنامه‌های دهه‌فجر باشد.

مقاومت؛ محور برنامه‌های دهه فجر سلطانیهبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب، امام جمعه سلطانیه، شامگاه دیروز، ۲۹ دی‌ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان به اهمیت دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: اولین سال پیروزی انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب از ویژگی دهه فجر امسال است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان و با بیان این‌که آنان علناً می‌گفتند که انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خود را نخواهد دید، افزود: ۵۵ درصد از جمعیت ایران انقلاب اسلامی را ندیده‌اند؛ لذا دستاوردهای انقلاب برای مردم خصوصا جوانان باید تشریح شود.

امام جمعه سلطانیه با بیان این‌که یکی از توطئه‌های دشمنان ناکارآمد نشان دادن نظام است و در این‌باره از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند، ادامه داد: دشمن از مقاومت مردم به ستوه آمده است.

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر ضرورت محوری بودن مقاومت در برنامه‌های دهه فجر امسال، خاطر نشان کرد: مقاومت به‌عنوان راز تداوم انقلاب باید شاه بیت برنامه‌های دهه فجر باشد.

حسینی‌نسب با بیان اینکه اگر مقاومت کنیم خداوند هم یاری خواهد کرد و حضور 25 میلیونی مردم در تشیع سردار سلیمانی نماد مقاومت مردم بود، گفت: این حضور مردم رعب و وحشت به قلب دشمن انداخته بود.

وی استقلال همه‌جانبه و اقتدار را از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: موشک‌باران پایگاه نظامی آمریکا بعد از 80 سال و عجز دشمن از پاسخ‌گویی با همه یاوه‌سرایی‌ها، یکی از نمونه‌های اقتدار و قدرت ایران اسلامی است.

امام جمعه شهرستان سلطانیه یادآور شد: مهمتر از اقدام نظامی بر علیه آمریکا این بود که ابهت آمریکا را در جهان شکست و این به برکت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد مردم باسواد هستند، به اهمیت سند تحول بنیادین اشاره کرد و گفت: تحقق سند تحول بنیادین، دانش‌آموز را در تراز انقلاب اسلامی تربیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha