بهره‌برداری از ۵۴ پروژه در خرمدره در دهه‌فجر
کد خبر: 3872927
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

بهره‌برداری از ۵۴ پروژه در خرمدره در دهه‌فجر

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار خرم‌دره گفت: دهه فجر امسال ۵۴ پروژه در شهرستان با اعتبار بیش از ۵۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از 54 پروژه ابهر در دهه‌فجرحجت محمدی، فرماندار خرم‌دره، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تقویت روحیه همدلی بین مردم و مسئولان است.

محمدی بر لزوم برگزاری باشکوه برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با محوریت مردم تاکید کرد و گفت: این برنامه‌ها باید با رویکرد افزایش نشاط و وحدت درجامعه برگزار شود.

فرماندار خرمدره با اشاره به این‌که به برکت اسلام و انقلاب کشور ما در حوزه‌های مختلف به پیشرفت‌های فراوانی دست یافته و در سطح جهان حرف برای گفتن دارد، ادامه داد: این دستاوردها به ویژه برای نسل جوان که دوران قبل از انقلاب را ندیده‌اند باید تبیین شود که دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان این دستاوردها است.

این مسئول با بیان این‌که خرم‌دره نیز مانند ساید نقاط کشور از برکات دهه فجر بهره‌مند خواهد شد، تصریح کرد: امسال به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ۵۴ پروژه در شهرستان با اعتباری بیش از ۵۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید که نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است.

وی با تأکید بر این‌که برنامه‌های دهه فجر نباید فرصتی برای سو استفاده کاندیداهای احتمالی باشد، گفت: هیچ مدیری حق ندارد در انتخابات دخالت کند و اگر مشاهده یا گزارش شود مدیری از یک نامزد انتخاباتی حمایت می‌کند، حتما برخورد خواهد شد.

محمدی با تأکید بر این‌که مدیران دستگاه‌های دولتی باید در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر حضور فعال داشته باشند؛ چرا که این ایام فرصت مناسبی برای تقویت ارتباط با مردم است، اضافه کرد: در ایام دهه مبارک فجر امسال باید با مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان برنامه‌های در شان مردم خرم‌دره برگزار شود.

انتهای پیام
captcha