حضور در پای صندوق رأی امضاء سند استقلال، امنیت، پیشرفت و آزادی ایران است
کد خبر: 3876953
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

حضور در پای صندوق رأی امضاء سند استقلال، امنیت، پیشرفت و آزادی ایران است

گروه شهرستان‌ها ــ سفیر و معاون پیشین نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: آمدن و حضور در پای صندوق رأی به معنای امضاء سند، استقلال، امنیت، پیشرفت و آزادی ایران است.

حضور در پای صندوق رأی امضاء سند استقلال، امنیت، پیشرفت و آزادی ایران استبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی سیدمحمد صادق خرازی، سفیر و معاون پیشین نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد شامگاه گذشته 16 بهمن‌ماه  در همایش «انتخاب در تراز انقلاب» که در اجتماع مردم بردسکن برگزار شد،  اظهار کرد: امثال شهید سلیمانی درس ارزشمندی به تاریخ امت اسلامی دادند و میراث گران‌بهایی را باقی گذاشتند، مهمترین درس تاریخی شهید سلیمانی پیوند دین و حاکمیت قرآن و اسلام، مبارزه با استبداد، مجاهدت و مقابله با استعمار بود.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی بیش از 40 سال در صحنه جنگ و جهاد برای این مردم جنگید، از سربازی آغاز کرد تا به بزرگترین سردار نامدار نهضت اسلامی در همه ممالک اسلامی رسید و همگام شهادتش تمام دنیای اسلام سیاه‌پوش شد.

سفیر و معاون پیشین نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد اظهار کرد: پیام خون سردار حاج قاسم سلیمانی پیوند امت اسلامی در مبارزه با ظلم استعمار و استعمارگران در دنیای اسلام بود. شهید سلیمانی امت اسلام را علیه صهیونیسم متحد کرد و ملت‎های مسلمان را در برابر استعمار امپریالیسم مستحکم‎تر کرد.

وی گفت: اگر تاریخ جنبش‎های ضداستکباری و ضداستعماری را ببینیم بسیاری از قهرمانان بزرگ ضداستعماری حتی انگشت کوچک سردار سلیمانی فرزند کبیر ایران نبودند و نخواهند شد.

خرازی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی پیام داشت، او شاگرد امام و شاگرد شایسته، دلبسته و پیوسته رهبر انقلاب بود و اگر فرمانده‎اش امر می‎کرد، جبهه‎های امت اسلامی را مملو از شهامت، ایثار و جهاد می‌‏کرد، نامداری چون سلیمانی را باید اسطوره تاریخ امت اسلامی نام نهاد.

سردار سلیمانی؛ متعلق به  تاریخ امت اسلامی و جغرافیای امت اسلام

وی افزود: سردار سلیمانی متعلق به ایران، تاریخ امت اسلامی و جغرافیای امت اسلام بود، وصیت این شهید این است که انقلاب باید در دست فرزندان انقلاب باشد، انقلاب را نمی‎توان به بیگانگان داد، انقلاب میراث شهیدان و میراث مجاهدت‎های مردمان بزرگی که از نهضت مشروطیت تا شهیدمطهری و بسیاری از بزرگان آن را هدایت می‎کردند.

خرازی عنوان کرد: وصیت سلیمانی این است که نگذاریم بدخواهان در این انتخابات و انتخابات‎های آینده به اردوگاه انقلابیون مسلمان و اردوگاه مردمی که همیشه در کنار انقلاب و رهبرتان بودید و خانواده شهیدان رخنه کنند، رخنه تدریجی نامحرمان می‎تواند جبهه مقاوم انقلابیون را تضعیف کند.

وی اظهار کرد: دنیای استکبار هرچه توانست علیه این مردم مظلوم به کار بست، سازشکاری و بی‎خردی سران ناجوانمرد عرب در پیوندشان با یهود و نصارا جبهه امت اسلامی را مقاوم‌‏تر خواهد کرد.

سفیر و معاون پیشین نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد تصریح کرد: یک سلیمانی از کویر برخاست و ایران، سوریه، عراق، لبنان و مدیترانه را به هم پیوند داد و حال، مبارزان مجاهد خواب را بر دشمن صهیونیستی و استکبار جهانی حرام کرده‎اند.

وی افزود: برخی سوال می‏‌کنند مقاومت و این همه هزینه برای چه است، داعش در همه سرزمین‎های ‌اسلامی به فرمان ایالات‌متحده و اسرائیل است و هرکجا که یک مسلمان متدین اعم از شیعه و سنی و علاقمند به اهل‌بیت بود، دریایی از خون ایجاد می‌کرد اما جرأت نکردند به مرزهای ایران نزدیک شوند، این بزرگترین درس مقاومت به مردم ایران که در کنار مدیترانه دارد رقم می‎خورد است.

خرازی بیان کرد: روزگاری آمریکائی‌ها در اردوگاه خلوت ما اردو زده بودند، امروز ما در حیاط خلوت آمریکا اردو زدیم، مقاومت، جنگ‌آوری و مجاهدت ادبیات خاص خودش را دارد.

نیازمند ترویج مکتب سلیمانی و مجاهدان سرزمین هستیم

سفیر و معاون پیشین نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد ادامه داد: در انتخابات نیازمند هستیم مکتب سلیمانی و مجاهدان سرزمین را ترویج کنیم، در انتخابات پیش‌رو باید با قدرت تمام، با کسانی که با میثاق امام و شهیدان عهد بستند هم‌پیمان شویم.

وی بیان کرد: مردم ما دولت فرتوت نمی‌خواهند، مردم ما دولت مقاومی می‎خواهد که درد، آلام و مشکلات آن‌ها را بفهمد و در کنارشان دردآشنا به مصائب و مشکلات خودشان باشد. اگر شهید سلیمانی عزیز مردم بود، چون با کارها، قدم‎ها، تلاش و قلمش به مردم ایران گفته بود خادم این ملت بزرگ هستم.

خرازی افزود: مردم ما برای توسعه همه جانبه ایران به افرادی همچون سلیمانی نیاز دارند، مردم ما روشنفکران بی‎تعهد و مسئولیت ناپذیر را برنمی‎گزینند، بسیار تلخ و ناگوار است، در حالی که اردوگاه دشمن در اطراف است، عده‎ای نغمه تحریم انتخابات را سردادند و این همان خط نفاق است.

وی بیان کرد: ما در میان مسئولان، جوانان و کسانی که رشته تعلق خدمت به مردم و جامعه را دارند هزاران سلیمانی داریم، رسالت تاریخی ما این است که سلیمانی‌ها را بشناسیم و بشناسانیم.

سفیر و معاون پیشین نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد افزود: باید امثال سلیمانی‎ها پرچم خدمت به کشور را بی‎منت در دست بگیرند، مسئولی که بخواهد خدمت نکرده بر مردم منت بگذارد در میان ملت جایگاهی ندارد.

وی عنوان کرد: کسی که بخواهد با غرور و تکبر با مردم سخن بگوید این مردم او را در زبالگاه تاریخ خواهند افکند، همانگونه که دیگران را افکندند.

خرازی اظهار کرد: حساس‎ترین دوره تاریخ انقلاب و کشور ما سررسیده است، دو جریان هم عرض و متحد با هم علیه ایران و موفقیت‎های امروز و فردای ما جبهه گرفته‌اند از بیرون این سرزمین‎ها می‎گویند مردم در انتخابات شرکت نمی‎کنند و از درون می‎گویند احراز و تائید صلاحیت نشدیم، در صورتیکه مهم نیست چه کسی را انتخاب می‎کنید، مهم این است که هر ایرانی پای صندوق رای بیاید.

وی بیان کرد: آمدن پای صندوق رأی امضا سند، استقلال، امنیت، پیشرفت و آزادی ایران است، باید به جوانان اعتماد کرد و رای داد، مردم ایران شایسته رفاه کامل اجتماعی و بهترین خدمات گسترده برای امنیت، آسایش و زندگی روزمره خود هستند.

سفیر و معاون پیشین نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد عنوان کرد: منابع انسانی این سرزمین، بزرگترین دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقات جهانی سرشار از ایرانیان با استعداد است، مهمترین دانشگاه‌های جهان از ایرانیان فرهیخته و متفکر برخوردار است.

وی افزود: یک خارجی، دلش برای مردم ایران نمی‎سوزد، آن‌ها دردشان این است که در هسته‌ای بومی شدیم، ایرانیان بدون پشتوانه آنها موفقیت‎های بزرگی کسب کردند و دسترسی به تکنولوژی‎های پیچیده پیدا کردند و توانسته‎ایم از قدرت هوا و فضا موشک‎های قاره پیما را طراحی کنیم.

خرازی اظهار کرد: هیچ ارتشی در دنیا نداریم که پهباد آمریکایی را در آسمان بگیرد، شب گذشته یکی از فوق پیشرفته‎ترین پهبادهای آمریکایی در ارتفاع 15 هزار کیلومتری با موشک سپاه سرنگون شد.

وی افزود: اگرچه ترامپ تمام ملت‎های منطقه را تحقیر می‏‌کند و به اعراب می‎گوید اگر یک هفته به شما کمک نکنم همه شما باید فارسی صحبت کنید اما 48 ساعت بعد از حمله موشکی ایران خودش فارسی توئیت می‏‌کند و این نشان‌دهنده قدرت ایران است.

خرازی ادامه داد: هر کدام از مردم ایران باید 100 نفر را پای صندوق‎های رای بیاورید، هر رای شما یک موشک علیه آمریکا و قدرت‎های جهانی است، اگر کیان امنیت این سرزمین آسیب ببیند یک روشنفکر و مدعی کشور حاضر نیست کنار شما برای مقاومت فردای این سرزمین بایستد.

وی اظهار کرد: مراقب باشید در لباس دینداری، روشنکفری و خدمت به مردم و اصول و اصلاح‌طلبی مردم را گرفتار دشمن خارجی نکنند، اگر اگاه و هوشیار باشیم این مرحله را هم پشت سرخواهیم گذاشت، رای شما باید به یک وطن‌پرست، وطن‌دوست و کسی که آرمانش موفقیت سرزمین است، باشد.

انتهای پیام
captcha