دستاوردهای عظیم ایران به برکت وجود انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3877552
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

دستاوردهای عظیم ایران به برکت وجود انقلاب اسلامی است

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی گفت: ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف موفقیت‌ها و دستاوردهای چشمگیری کسب کرده و همه آن‌ها به برکت وجود انقلاب شکوهمند اسلامی است.

دستاوردهای عظیم ایران به برکت وجود انقلاب اسلامی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید‌شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان امروز، 20 بهمن‌ماه در مراسمی در امامزاده سید‌محمد کججانی تبریز، ضمن گرامیداشت چهل‌ویکمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی برخاسته از مکتب اسلام و استوار بر آیات قرآن کریم است و قابل مقایسه با انقلاب‌های دیگر نیست؛ چرا که براساس باورها، اعتقادات و معنویت بنیان شده است.

وی افزود: اگر بخواهیم انقلاب را بشناسیم باید با رهبر آن بشناسیم، انقلاب اسلامی بدون امام(ره) شناخته شده نیست و بعد از معصومین شخصیتی همانند ایشان نبوده و نخواهد بود.

حجت‌الاسلام حسینی، تأکید کرد: امام(ره) با وجود اینکه از سازش با دشمنان مخالف بودند اما در حوزه خانواده به سازش بین زن و شوهر و تربیت فرزندان تأکید داشتند.

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی، در بخش دیگری از سخنانش افزود: انقلاب رهاورد امام(ره) بود و حاصل خون 300 هزار شهید، هفده هزار ترور و بیش از هزار شهید مدافع حرم است و امروز بعد از ۴۱ سال، انقلاب اسلامی به یک درخت تناور تبدیل شده و به‌عنوان ابر‌قدرت بزرگ اسلام مطرح می‌شود، رهبر انقلاب نیز در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مردم را اول به خودسازی بعد جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی دعوت می‌کنند تا به جایگاهی که قرآن در سوره قصص اشاره کرده، برسیم. «اراده ما بر این است که بر ستمدیدگان نعمت بخشیم و آنان را پیشوایان و وارثان روى زمین قرار دهیم».

وی افزود: در مقایسه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن، انقلاب اسلامی پیشرفت روز افزون در عرصه‌های مختلف دارد که همه از برکات انقلاب اسلامی است. هدف دشمن نابودی ایران بود اما به برکت خون پاک شهیدان این اتفاق نیفتاده و نخواهد افتاد و عزت، امنیت، شرافت و بزرگی که ما آن را به‌دست آوردیم و ترس بر قلب دشمنان انداخته به برکت خون پاک شهیدانی همچون سپهبد حاج قاسم سلیمانی‌هاست.

حجت‌الاسلام حسینی در رابطه با انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: باید در انتخاب نمایندگان دقت کنیم و نماینده‌ای که ولایت‌مدار باشد و مردمی‌وار زندگی کرده است را انتخاب کنیم.

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی در پایان بیان کرد: امروز به حاج قاسم‌ها و هزاران شهید دیگر نیازمندیم و این تفکر شهداست که کشور را در استقلال کامل نگه داشته است و به برکت خون این شهیدان سر سفره خدا نشستیم و قدردان این شهیدان هستیم.

انتهای پیام
captcha