حضور گسترده در انتخابات مهر تأییدی بر اقتدار نظام است
کد خبر: 3880264
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

حضور گسترده در انتخابات مهر تأییدی بر اقتدار نظام است

استاندار زنجان حضور مردم پای صندوق‌های رأی را عامل تقویت اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم ایران آزادانه پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و در حاکمیت کشور سهیم هستند.

حضور مردم پای صندوق‌های رأی مقوم اقتدار نظام استبه گزارش ایکنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان، صبح جمعه، دوم اسفندماه در حاشیه حضور در شعب اخذ رأی در جمع خبرنگاران، با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: این حضور مهر تأییدی بر اقتدار و صلابت نظام است.

وی با اشاره به اینکه ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‎گذرد، ابراز کرد: مردم ولایی استان زنجان همیشه در همه عرصه‌ها وفاداری خود را به نظام و رهبری ثبات کردند و اکنون نیز برای رسیدن به اهداف عالیه باید همه با اقتدار پای صندوق های رای حاضر شویم.

خاتمی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی کردم را بیش از گذشته در راه انقلاب استوار کرد، گفت: استکبار و آمریکای جنایتکار بداند که با ترور شهید سردار سلیمانی نه تنها وحدت مردم تقویت شد بلکه برعزت کشورمان هم افزود.

این مسئول حضور مردم پای صندوق‌های رأی را عامل تقویت اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم ایران آزادانه پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و در حاکمیت کشور تصمیم‌گیر هستند.

حقیقی با بیان اینکه مردم ما تماشاچی نیستند و نخواهند بود و مثل همیشه با صلابت در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند، تصریح کرد: مردم در این روز با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی وحدت و انسجام را تقویت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha