منتخبان مردم کار جهادی را در دستور کار قرار دهند
کد خبر: 3880377
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

منتخبان مردم کار جهادی را در دستور کار قرار دهند

امام جمعه زنجان با تأکید بر حفظ وحدت پس از انتخابات گفت: منتخبان مردم باید کار جهادی را در دستور کار قرار دهند.

منتخبان مردم کار جهادی را در دستور کار قرار دهندبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان، ظهر امروز، 2 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان اظهار کرد: منتخبان مردم پس از انتخابات باید کار جهادی را در دستور کار قرار دهند و همه کسانی که در این امر مشارکت داشتند به تکلیف عمل کردند و طبق فرمایش رهبری روز پس از انتخابات، روز بردباری و مهربانی باشد.

وی به حفظ اتحاد و وحدت در بین مردم، گروه‌های مختلف و نامزدهای رقیب و رعایت اخلاق انتخاباتی تأکید کرد و گفت: پیروز اصلی انتخابات مردم هستند و بردباری و مهربانی عاملی برای پیشگیری از اتفاقات پس از انتخابات است.

امام جمعه زنجان با شااره به اینکه چه کسانی که خوشحال از پیروزی هستند و چه کسانی که رای نیاوردند باید بدانند که تلاش خود را در راستای تحقق مردم‌سالاری دینی انجام داده‌اند، افزود: کسانی که رای آوردند باید بدانند که نماینده تمام مردم ایران هستند و باید برای همه مردم استان و کشور تلاش کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه اجرای مر قانون در انتخابات از تاکیدات رهبری است، ادامه داد: منتخبات ملت تا ورود به مجلس ۱۰۰ روز فرصت خواهند داشت و باید در این مدت قوانین را یاد بگیرند و از نمایندگان قبلی راه و روش خدمت به مردم را یاد بگیرند.

خاتمی با اشاره به اینکه امروز هم مردم کشورمان در راستای مردم سالاری دینی، تحقق مردمسالاری و در راستای عمل به فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری در صحنه‌ها حاضر شدند، تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات و صحنه‌های انقلاب تو دهنی بزرگ به دشمنان نظام و انقلاب است.

خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه سوم اسفند ماه یکی از روزهای ننگین دخالت انگلیس در کشورمان است، تصریح کرد: در این روز با حمایت‌های انگلیس یکی از بی‌لیاقت‌ترین شاهان در کشورمان به قدرت رسید.

انتهای پیام
captcha