ارسال ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی از زنجان به زلزله‌زدگان آذربایجان غربی
کد خبر: 3881340
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

ارسال ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی از زنجان به زلزله‌زدگان آذربایجان غربی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از ارسال یک هزار بسته مواد غذایی مورد نیاز از زنجان به هموطنان زلزله‌زده در استان آذربایجان غربی خبرداد.

ارسال یک هزار بسته مواد غذایی به زلزله‌زدگان آذربایجان غربیغفور آقاجانلو، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به وقوع زلزله در آذربایجان غربی، اظهار کرد: با توجه به زلزله روز های اخیر در برخی از مناطق آذربایجان غربی، نخستین محموله از مواد غذایی و اقلام مورد نیاز از استان زنجان به این هموطنان ارسال شده است.

وی با تاکید بر این‌که نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان همواره در حال آماده‌باش هستند، ادامه داد: نیروهای امداد و نجات در صورت نیاز برای امدادرسانی و ارائه خدمات امدادی به سوی محل‌های حادثه اعزام می‌شوند.

این مسئول با بیان این‌که مواد غذایی ارسال شده به زلزله‌زدگان استان آذربایجان غربی به صورت 72 ساعته است، تصریح کرد: بسته‌غذایی امدادی ارسالی به استان مذکور شامل اقلام اساسی همچون خرما، کنسرو لوبیا، تن ماهی و برنج پخته آماده است. انتخاب این اقلام متناسب با نیاز مردم زلزله‌زده استان آذربایجان غربی بوده است.

آقاجانلو با بیان اینکه پیش از این نیز جمعیت هلال‌احمر استان زنجان 10 هزار بسته مواد غذایی به استان‌های سیل‌زده در مناطق جنوب و جنوب شرق کشور ارسال کرده بود، خاطرنشان کرد: ارسال کمک‌های یادشده در پی اعلام نیاز سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر انجام شده است.

انتهای پیام
captcha