اسکان مسافران در زائرسرای امامزادگان زنجان ممنوع است
کد خبر: 3881785
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

اسکان مسافران در زائرسرای امامزادگان زنجان ممنوع است

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه برگزاری هرگونه اجتماع و مراسم مذهبی در امامزادگان استان ممنوع است، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اسکان زائران و مسافران در زائرسراهای بقاع متبرکه ممنوع اعلام می‌شود.

اسکان مسافران در زائرسرای امامزادگان زنجان ممنوع استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید موسی موسوی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان، 8 اسفندماه در جلسه کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف استان زنجان اظهار کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه اجتماع و مراسم مذهبی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان تا اطلاع‌ثانوی ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه بعضی از زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه استان فاقد مواد ضدعفونی‌کننده هستند، گفت: به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی تا اطلاع ثانوی امکان پذیرش مسافرین و زائرین در امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان وجود ندارد و از این‌رو اسکان زائران و مسافران در زائرسراهای بقاع متبرکه ممنوع اعلام می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن مسیرهای ورودی و خروجی زائران در بقاع متبرکه استان ضروری است و به تمامی هیأت‌های امنا و مدیران بقاع متبرکه استان دستور داده شد روزانه به صورت مرتب اقدام به ضدعفونی کردن اماکن مذهبی کنند.

این مسئول همچنین توزیع غذای نذری در سطح آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان را ممنوع اعلام کرد و گفت: مردم از تهیه و توزیع هرگونه مواد غذایی نذری در این روزها خودداری کنند.

موسوی بیان کرد: خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه موظف هستند روزانه سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارد را مرتبا با مواد شوینده ضدعفونی کنند.

انتهای پیام
captcha