راه‌اندازی گردان‌های جهاد و مقاومت دانشجویی در استان اردبیل
کد خبر: 3883164
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

راه‌اندازی گردان‌های جهاد و مقاومت دانشجویی در استان اردبیل

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل، از راه‌اندازی گردان‌های جهاد و مقاومت دانشجویی در استان اردبیل، در راستای مبارزه و مقابله با توطئه‌ها خبر داد.

راه‌اندازی گردان‌های جهاد و مقاومت دانشجویی در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، پرویز پرزور، مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل، ۱۳ اسفندماه، در جمع خبرنگاران گفت: گردان‌های جهاد و مقاومت دانشجویی در استان اردبیل در راستای مبارزه و مقابله با توطئه‌ها راه‌اندازی شد.
وی جهاد علمی را مهم‌ترین راه انتقام سخت دانشجویان عنوان کرد و افزود: هدف از راه‌اندازی گردان‌های جهاد و مقاومت دانشجویی در استان اردبیل، جهاد علمی به منظور انتقام سخت دانشجویان از دشمنان ایران اسلامی است.
پرزور، در خصوص انتقام سخت تصریح کرد: انتقام سخت از دشمنان ایران اسلامی علاوه‌بر اینکه در حوزه نظامی انجام می‌شود در عرصه‌های مختلفی همچون اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی نیز به دست دانشجویان تحقق خواهد یافت.
مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل، بیان کرد: گردان‌های جهاد و مقاومت دانشجویی در استان اردبیل در زمینه‌های مختلفی همانند فرهنگی و مذهبی تلاش خواهند کرد.
وی افزود: همچنین یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین برنامه‌های اولویت‌دار این گردان‌های دانشجویی نیز می‌توان به تقویت روحیه ایثار و شهادت و استکبارستیزی در سطح جامعه اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha