تهدید علیه بهداشت عمومی جرم است
کد خبر: 3886986
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸

تهدید علیه بهداشت عمومی جرم است

دادستان عمومی و انقلاب فارس با اشاره به شرایط شیوع كرونا گفت: هرگونه تهدید علیه بهداشت عمومی جرم است.

به گزارش ایكنا از فارس، حیدر آسیابی، دادستان عمومی و انقلاب فارس عصر یكشنبه، 3 فروردین‌ماه در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی امام علی(ع) پلیس استان با تأكید بر اهمیت توجه به مسائل بهداشت عمومی در شرایط شیوع كرونا گفت: هرگونه تهدید علیه بهداشت عمومی جرم است.

وی با بیان اینكه بیش از 99 درصد خودروهایی كه وارد فارس می‌شوند ساكن خود این استان هستند، گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با كرونا، همه ورودی‌ها كنترل می‌شوند و در صورتی كه فردی علائم این بیماری را داشته باشد بازگردانده و در صورت نیاز قرنطینه می‌شود.

آسیابی افزود: به‌منظور جلوگیری از انتقال ویروسا كرونا، نیروی انتظامی و شهرداری از برپایی هرگونه چادر مسافرتی در اقصی نقاط استان فارس جلوگیری و با كسانی كه بخواهند تمرد كنند برخورد قانونی می‌كند.

دادستان عمومی و انقلاب فارس بیان كرد: یكی از وظایف اصلی ما در زمینه مقابله با ویروس كرونا، تأمین سلامت شهروندان است تا ان‌شاءالله بتوانیم با جدیت این بیماری را ریشه كن كنیم و شاهد جامعه‌ای پرنشاط و سالم باشیم.

آسیابی با اشاره به اینكه به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس كرونا، ارائه هرگونه خدماتی در مهمان پذیرها، هتل‌ها، مناطق گردشگری، پارك‌ها و ... ممنوع است، از هموطنان درخواست كرد به هیچ وجه استان فارس را برای سفر انتخاب نكنند.

دادستان عمومی و انقلاب فارس همچنین تأكید كرد: با واگذاركنندگان منازل مبله به مسافران برخورد جدی می‌شود و این منازل پلمپ خواهند شد.

انتهای پیام
captcha