جشن‌های شعبانیه در زنجان مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3887645
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

جشن‌های شعبانیه در زنجان مجازی برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از برگزاری جشن‌های شعبان به صورت مجازی خبر داد و گفت: به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا حضور مردم در اماکن متبرکه ممنوع است.

برگزاری جشن‌های ماه شعبان به شکل مجازی در زنجانمرتضی شهامی، مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: به دلیل توصیه‌های ستاد پیشگیری از کرونا و ممنوعیت اجتماعات در اماکن متبرکه، امسال جشن‌های نیمه شعبان به صورت حضوری در حسینیه اعظم برگزار نخواهد شد.

وی از برگزاری جشن مجازی اعیاد شعبانیه خبر داد و گفت: این جشن‌ها برای روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه از 8 تا 10 فروردین تدارک دیده شده که از حضور مادحان شاخص استان بهره‌مند می‌شویم و برنامه از ساعت 9 شب آغاز می‌شود.

وی افزود: این برنامه به صورت مستقیم از شبکه اشراق پخش می‌شود همچنین مردم می‌توانند این جشن‌ها را در صفحه اینستاگرامی حسینیه اعظم به آدرسInstagram.com/Official.haz.ir  ، کانال تلگرام به آدرس @haz_ir و کانال ایتا به آدرس eitta.com/haz_ir ملاحظه کنند.

شهامی خاطرنشان کرد: هزینه اعیاد شعبانیه برای تهیه مواد ضدعفونی‌کننده، لوازم بهداشتی و پیشگیری و کنترل کرونا اختصاص یافته است.

انتهای پیام
captcha