اختصاص هزینه اعیاد شعبانیه حسینیه اعظم زنجان برای مهار کرونا
کد خبر: 3886493
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

اختصاص هزینه اعیاد شعبانیه حسینیه اعظم زنجان برای مهار کرونا

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: هزینه اعیاد شعبانیه حسینیه اعظم زنجان صرف امور بهداشتی و مهار ویروس کرونا خواهد شد.

اختصاص هزینه اعیاد شعبانیه حسینیه اعظم زنجان برای مهار کرونامرتضی شهامی، مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا و توصیه‌های وزارت بهداشت و ستاد پیشگیری از کرونا مبنی بر لغو اجتماعات و عدم حضور مردم در اماکن عمومی و مقدسه، حسینیه اعظم زنجان نیز تا زمان فروکش کردن این بیماری تعطیل است.

وی ادامه داد: بنابراین با تعطیلی برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان از قبیل برنامه هفتگی و جشن‌های اعیاد شعبانیه تا اطلاع ثانوی، بنا به تصمیم مجموعه هیئت امنا، هزینه‌های این اعیاد به تهیه و توزیع لوازم بهداشتی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه حسینیه اعظم زنجان با بهره‌گیری از ظرفیت دارالشفا خدمات لازم بهداشتی را به مردم ارائه می‌دهد، ابراز کرد: تاکنون بیش از 3 هزار بسته بهداشتی شامل مایع دستشویی، ژل ضدعفونی‌کننده دست و مایع ضدعفونی کننده تهیه و در اختیار مردم مناطق محروم شهر زنجان قرار گرفت.

شهامی به تشکیل تیم‌های بهداشتی با حضور خادمان حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و افزود: این تیم با همکاری شرکت خطوط لوله و مخابرات استان زنجان، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر زنجان را ضدعفونی می‌کنند.

وی بیان کرد: امور بانوان حسینیه اعظم نیز با راه‌اندازی کارگاه ‌تولید ماسک توسط خادمین خواهر، تلاش کردند تا برای حفظ سلامت جامعه سهم داشته باشند و در این زمینه نیز به حفظ بهداشت کمک کنند.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه برگزاری مراسم سال تحویل در اماکن مقدسه ممنوع است، تصریح کرد: با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه تحویل سال به صورت مجازی و مستقیم از تلویزیون پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هئیت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان در راستای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اقدامات لازم را با استفاده از ظرفیت لجستیکی و توان خادمین افتخاری این مسجد به کار می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha