12 فروردین؛ سرآغاز تحول سیاسی جمهوری اسلامی
کد خبر: 3888373
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

12 فروردین؛ سرآغاز تحول سیاسی جمهوری اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: 12 فروردین پایه‌های حکومت طاغوتی را فروریخت و پرچم عدالت را برافراشت و آغازگر تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور بود.

12 فروردین؛ سرآغاز تحول سیاسی جمهوری اسلامیحجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: 12 فروردین و برگزاری یک رفراندوم ملی به جمهوریت و اسلامیت ایران تحقق عینی بخشید و مردم با رأی آری 98.2 درصدی به جمهوری اسلامی، برای همیشه به نظام شاهنشاهی پایان دادند.

وی با اشاره به اینکه مردم در روز 12 فروردین‌ماه با حضور در پای صندوق‌های رأی ساختار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور را تغییر دادند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود و تمام معادلات شرق و غرب و ابهت قدرت‌های جهان را درهم شکست.

این مسئول خاطرنشان کرد: تعیین سرنوشت کشور به دست مردم نشان از مردم‌سالاری دینی دارد به طوری‌که هر دو سال یک انتخابات در ایران اسلامی برگزار می‌شود که مردم نقش اول را در برگزاری باشکوه آن ایفا می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان کرد: 12 فروردین روزی است که حکومت مستضعفین پایه‌های قصرهای حکومت طاغوتی را فرو ریخت و پرچم قرآن و عدالت را برافراشت و با کنار زدن فرهنگ غرب‌زدگی، تحولی در سیستم حکومت‌داری ایجاد کرد.

وی 12 فروردین را سرآغازی برای حیات نظام اسلامی دانشت و گفت: امروز هم با سکانداری مقام معظم رهبری این نظام اسلامی پیشرونده است و مردم همانگونه که در تشکیل نظام اسلامی نقش داشتند در استمرار آن نیز تأثیرگذار هستند.

ناصر با اشاره به پیشرفت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی، هسته‌ای، نظامی و سایر بخش‌ها تأکید کرد: در 40 سال گذشته کشور فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت سر گذاشته اما مردم همواره به آرمان‌های انقلاب پایند بودند.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: امروز جوانان با ایثارگری در صف مقدم همگام و همراه پزشکان و پرستاران در صحنه هستند و حتی پیشرفت‌های بهداشتی ایران به ویژه در زمینه تولید کیت‌های آزمایشگاهی و دارو چشم جهانیان را خیره کرده است.

انتهای پیام
captcha