عبور از مشکلات با تشکیل مجلس انقلابی تسهیل می‌شود
کد خبر: 3881842
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

عبور از مشکلات با تشکیل مجلس انقلابی تسهیل می‌شود

منتخب مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با تاسی از راه شهدا و تشکیل مجلس انقلابی از مشکلات کشور عبور خواهیم کرد.

عبور از مشکلات با تشکیل مجلس انقلابی

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌علی‌آبادی منتخب مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز پنج‌شنبه ۸ اسفند ماه در جمع مردم شهرستان سلطانیه با تاکید بر این‌که همه دستاوردهای کشور به برکت خون شهدا به‌دست آمده است، اظهار کرد: عزت و اقتدار کشور در برهه فعلی مدیون خون پاک شهدا است.

وی با تاکید بر این‌که خون پاک شهیدان گلگون‌کفن کشورمان قطعا در مقاطع مختلف انقلاب کمک حال ملت ایران بوده است، تاکید کرد: تجربه ثابت کرده است که در مواقعی که کشور به بن بست رسیده است خون شهدا بن بست شکن بوده است.

منتخب مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامطلوب اقتصادی کشور، بیان کرد: در حال حاضر کشور به لحاظ شرایط اقتصادی به بن‌بست رسیده است اما با عنایت و کمک شهیدان راه وطن و با تشکیل مجلس انقلابی از این بن‌بست که در جامعه گرفتار آن شدیم نیز نجات خواهیم یافت.

وی بر ضرورت خدمت‌رسانی عادلانه به مردم سه شهرستان حوزه انتخابیه خود تاکید کرد و گفت: در دوران نمایندگی هیچ تفاوتی در بین سه شهرستان ابهر، خرم‌دره، سلطانیه و روستاهای اطراف در خدمت کردن وجود نخواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: من نماینده همه مردم حوزه انتخابیه هستم و در خدمت‌رسانی هیچ تفاوتی بین کسانی که انتخاب آنان بوده یا نبوده‌ام وجود نخواهد داشت و امیدواریم با اتحاد و همدلی مردم سه شهرستان، بر مشکلات فائق آییم.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام حسن شجاعی علاوه بر سلطانیه در شهرهای هیدج، صائین‌قلعه و ابهر نیز با مردم دیدار و گفت‌وگو کردند. وی با بیش از ۱۹ هزار رای منتخب مردم این سه شهرستان در مجلس شورای اسلامی است‌.

 

انتهای پیام
captcha