آغاز رزمایش «کمک مؤمنانه» در زنجان
کد خبر: 3891031
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

آغاز رزمایش «کمک مؤمنانه» در زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: رزمایش «کمک مؤمنانه» پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به افراد کم‌بضاعت در استان زنجان آغاز شد.

آغاز رزمایش «کمک مؤمنانه» در زنجانجهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، به تأکید مقام معظم رهبری برای کمک مومنانه به نیازمندان با توجه به شیوع ویروس کرونا و در پیش بودن ماه رمضان اشاره و اظهار کرد: به همین منظور رزمایش «کمک مؤمنانه» در زنجان آغاز به‌کار کرد.

وی به تشکیل ستاد و کمیته‌های مربوطه توسط سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین برای تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در هر منطقه، بین نیازمندان شناسایی شده در همان منطقه توزیع می‌شود و کل استان زیر پوشش قرار می‌گیرد.

این مسئول یادآور شد: در این رزمایش از ظرفیت نهاد‌ها، دستگاه‌های دولتی مجامع خیران و سازمان‌های مردم نهاد استفاده خواهد شد و هر کسی هم بخواهد می‌تواند در این کار خیر مشارکت داشته باشد و از افراد خیر برای مشارکت در این رزمایش دعوت می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تمامی پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های بسیج اقشار، مردم و بسیجیان همانند دوران دفاع مقدس با تمام توان وارد میدان شده‌اند، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری همه ارگان‌ها و مردم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

سردار کرمی با اشاره به اینکه مردم و خیّران برای کمک به نیازمندان و همچنین شکست کرونا، فعالیت‌های خوبی داشتند، افزود: تاکنون ۱۹ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی از طریق کمک‌های مردمی و خیران جمع‌آوری و در بحث تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی، معیشتی و نیز ضدعفونی معابر مورد استفاده قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با شکل‌گیری قرارگاه پدافند زیستی، گروه‌هایی برای ضدعفونی معابر فعالیت می‌کنند و گروه‌های جهادی برای تهیه و تولید ماسک دست‌ به‌کار شدند.

انتهای پیام
captcha